Vaikuttaminen

Luontoliiton toiminnan ytimessä on ympäristövaikuttaminen. Se ei kuitenkaan rajaudu vain mielenosoituksiin tai kampanjoihin luonnon puolesta, vaan vietämme myös aikaa luonnossa oppien siitä ja kasvattaen yhä uusia jäseniämme ymmärtämään sitä paremmin. Toteutamme ympäristövaikuttamiskampanjoita, järjestämme mielenosoituksia ja tuemme rauhanomaista ympäristöaktivismia.

Mihin ympäristöasioihin sinä haluaisit vaikuttaa? Mitä haluaisit tehdä luonnon puolesta? Tule mukaan tekemään toimintaa kanssamme! Yhdessä olemme enemmän. Luontoliiton kautta voit saada ideasi toteutumaan ja äänesi kuuluviin. Voit löytää ihmisiä, joiden kanssa toimia, ja saada Luontoliiton resurssit tueksesi.

Jyväskylän metsäryhmä

Luontoliiton valtakunnallisella metsäryhmällä on aktiivinen paikallisryhmä Jyväskylässä. Teemme yhteistyötä myös Suomen luonnonsuojeluliiton Jyväskylän metsäryhmän kanssa. Puolustamme yhdessä metsiä kartoittamalla niiden luontoarvoja, raportoimalla havaintomme, tekemällä suojelualoitteita ja vaatimalla arvometsien hakkuiden pysäyttämistä.

Metsäryhmän jäsenet tulevat monenlaisista taustoista, etkä tarvitse erityisiä taitoja päästäksesi alkuun – kiinnostus metsien suojeluun riittää. Ota seurantaan Luontoliiton metsäryhmän somet ja tule mukaan!

Tutustu Luontoliiton valtakunnalliseen metsäryhmään!