Viestintä­materiaaleja

Medialle ja luonto­liittolaisille

Luontoliiton brändi ja ilme uudistuivat keväällä 2023. Tältä sivulta löydät linkit muun muassa graafiseen ohjeistukseen, logoihin ja kuvapankkiimme.

Täältä saat lisää tietoa 80-vuotiaasta Luontoliitosta ja täällä tutustut Luontoliittoon englanniksi.

Luontoliiton logot

Luontoliitto käyttää juhlavuotena 2023 juhlavuosilogoa, jonka kolme eri väriversiota löydät kuvapankistamme

Peruslogomme kolme väriversiota on täällä.

Kahdeksan piirimme logot ovat täällä ja kuuden toimintaryhmämme täällä.

Kuvapankki

Luontoliiton kuvapankin kuvat on tarkoitettu Luontoliiton ja Luontoliiton piirien ja toimintaryhmien toiminnasta viestimiseen (some, verkko, esitteet). HUOM! Kuvia tulee käyttää aina vain Luontoliiton arvojen ja periaatteiden mukaisesti myönteisessä valossa edistämään Luontoliiton kiinnostavuutta. Kuvia ei tule käyttää poliittisiin tarkoituksiin tai epäkunnioittavalla tavalla.

Kuvapankista voit etsiä kuvia hakusanoilla tai kansioista teeman alta.

Graafinen ohjeistus

Lue ja lataa Luontoliiton graafinen ohjeistus. Ohjeistuksessa on muun muassa tietoa logojen käyttämisestä, Luontoliiton kuvamaailmasta, väreistä ja graafisista elementeistä.

Ohjeita kuvaajille

Luontoliiton kuvissa näkyy ulkona tapahtuvaa toimintaa ja iloisia lapsia.
Niissä on
aitoa tunnelmaa, toimintaa, lasten ja nuorten kasvoja, hymyä ja naurua
tilaa ympärillä, luonnonvaloa ja tietysti luontoa.

Lisää ohjeita ja kuvausluvat löydät täältä.

Ota yhteyttä ja kysy lisää!
yhteystiedot_merja_forsman-png
MERJA FORSMAN