Lasten luontokerhot

Lasten luontokerhoissa leikitään, retkeillään lähiluonnossa sekä askarrellaan, tehdään puuhatehtäviä ja opitaan samalla kiehtovia asioita luonnosta. Jokaisella kerhokerralla on mukavaa luontoaiheista puuhaa, tule mukaan!

Kerhot kokoontuvat kouluvuoden ajan. Ilmoittautuminen on auki syys- ja kevätlukukauden alussa. Kerho-ohjaajat ovat käyneet Luontoliiton kerho-ohjaajakoulutuksen.

SYKSYLLÄ 2024 ALKAVAT KERHOT

Luontokerho Kuopiossa

Tule mukaan KLYY:n ja Savo-Karjalan Luontoliiton 3.6.-luokkalaisten luontokerhoon!

Luontokerho kokoontuu maanantaisin parittomilla viikoilla klo 1718.30 26.8. alkaen KLYY:n luontotuvalla Puijonkatu 15.

Kerhossa askarrellaan, pelataan, retkeillään ja vietetään yhdessä aikaa vaihtuvan luontoteeman mukaan rennolla meinigillä! Kerho on maksuton. Kerhoa ohjaavat Anna ja Ninni.

Ilmoittautuminen: Lnkerho@klyy.fi
Viestiin kerholaisen nimi ja syntymäaika sekä huoltajan nimi ja puhelinnumero

KLYY:n yhteyshenkilö: Laura Okkonen
puh. 040 735 0547 (tekstiviestit)

Kiitos tuestasi

Allekirjoituksesi on vastaanotettu. Toimitamme vetoomuksen pian sen vastaanottajalle. Yhdessä voimme toimia äänenä ja voimana luonnon puolesta!

Jaa vetoomus myös somessa:

Voit tukea Luontoliiton arvokasta työtä myös lahjoittamalla.

Vahvistamme vuosittain tuhansien lasten ja nuorten luontosuhdetta järjestämällä luontokerhoja ja -leirejä sekä rakastettuja kouluvierailuja joka puolella Suomea. Luontoliiton valtakunnalliset toimintaryhmät toimivat hupenevien metsien, uhanalaisen suden, padottujen virtavesien, haavoittuvan Itämeren ja kuumenevan ilmaston puolesta. Voit tehdä yleislahjoituksen tai kohdentaa tukesi suoraan haluamallesi toimintaryhmälle.

Haluatko mukaan Luontoliiton toimintaan?

Kiinnostaako sinua saaristoluonnon ennallistaminen tai virtavesien vapauttaminen? Haluatko suojella metsiä tai susia? Toimia kouluvierailijana tai kirjoittaa tärkeistä aiheista?

Haluatko tilata sähköisen uutiskirjeemme ja pysyä ajan tasalla Luontoliiton toiminnasta ja tapahtumista?
Voit peruuttaa uutiskirjeen milloin tahansa jokaisesta sähköpostikirjeestämme löytyvästä linkistä.