Tule vapaaehtoiseksi

Luontoliiton Pohjois-Suomen piirin toiminta on nuorten vapaaehtoisten itse suunnittelemaa ja toteuttamaa. Mukaan lähtemisen kynnys on matala, joten mikäli olet innokas, ympäristöasiat ovat sinulle tärkeitä ja järjestötoiminta kiinnostaa, tervetuloa mukaan! Voit saapua suoraan kokoukseen, joiden ajankohdista tiedotamme erikseen, tai voit laittaa meille sähköpostia ja kertoa kiinnostuksestasi toimintaa kohtaan.

Pohjois-Suomen piiri etsii aktiivisia nuoria Ouluun Lappiin ja Kainuuseen. Tule mukaan tekemään vapaaehtoistyötä lasten ja nuorten kanssa, suunnittelemaan ja toteuttamaan tapahtumia ja tempauksia tai retkeilemään ja suojelemaan luontoa Pohjois-Suomeen alueella.

Luontoliitto pyörii vapaaehtoisten aktiivijäsenten voimin. Toiminta on pitkälti 20–30-vuotiaiden nuorten aikuisten itse suunnittelemaa ja toteuttamaa. Kuka tahansa aina yläkouluikäisestä lähtien voi ryhtyä vapaaehtoiseksi tieto- ja taitotasoon katsomatta.

Toivotamme uudet ihmiset ja uudet ajatukset aina lämpimästi tervetulleiksi. Tehdä voi juuri niin paljon tai vähän, kuin itse kokee mukavaksi. Jokainen teko on tärkeä – kaikki pullan leipomisesta retken vetämiseen ja kuvien ottamisesta mielenosoituksen järjestämiseen on arvokasta työtä.

Mitä sinä voisit tehdä? Ota yhteyttä, niin mietitään yhdessä!

Ilmoittaudu mukaan Luontoliiton vapaaehtoiseksi

Millaisesta toiminnasta olet kiinnostunut? Laita meille viestiä, niin otamme sinuun pian yhteyttä.

Tule vapaaehtoiseksi

Yhteiskuva © Kasperi Keränen.