Luontoliiton Hämeen piiri

Kiinnostaako sinua luonnon suojeleminen, luonnossa oleminen ja siitä oppiminen? Tule kokemaan luonto yhdessä sekä ideoimaan ja toteuttamaan toimintaa muiden aktiivien kanssa!

Tarjoamme monipuolista luonnonharrastus- ja ympäristökasvatustoimintaa sekä mahdollisuuksia ympäristövaikuttamiseen. Kannustamme luontoa kunnioittavaan ja ympäristöystävälliseen elämäntapaan sekä iloitsemaan luonnon tarjoamista mahdollisuuksista.

Järjestämme luontoleirejä ja -kerhoja, kursseja, retkiä sekä tapahtumia ympäri vuoden. Metsien suojeluun keskitytään säännöllisesti kokoontuvassa metsäryhmässä ja monenlaisiin ympäristöaiheisiin nuorten ympäristöilloissa (13-17 vuotiaat). Piirimme alueella toimii tällä hetkellä neljä alakoululaisille suunnattua luontokerhoa. Perheen pienimmät kokoontuvat vanhempineen vauvojen ja taaperoiden luontotreffeille viikoittan.

Luontoliiton Hämeen piiri kokoaa yhteen luonnosta ja ympäristövaikuttamisesta kiinnostuneet alle 29-vuotiaat: lapset, nuoret ja nuoret aikuiset sekä perheet. Tehdään ja opitaan yhdessä, kaikki sopivat mukaan juuri sellaisina kuin ovat! Toimimme Pirkanmaan ja Etelä-Hämeen alueella.

Syyskokouskutsu

🍂Tervetuloa Hämeen piirin syyskokoukseen 28.10. klo 17 alkaen toimistollemme, Pyhäjärvenkatu 5B, 2.krs.

Syyskokouksessa valitaan piirin hallitus ja toiminnantarkastaja vuodelle 2025 sekä vahvistetaan ensi vuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio. Tehdään yhdessä myös pizzaa 🍕😋!

Luontoliiton tapahtumakalenteri

Näet kalenterissa kaikki Luontoliiton tapahtumat. Löydät piirimme tapahtumat valitsemalla meidät piirivalikosta.

Päivämäärä
Toimintaryhmä
Toimintaryhmä
Piiri
Piiri
Tapahtuma
Tapahtuma

Seuraa meitä somessa

Kiitos tuestasi

Allekirjoituksesi on vastaanotettu. Toimitamme vetoomuksen pian sen vastaanottajalle. Yhdessä voimme toimia äänenä ja voimana luonnon puolesta!

Jaa vetoomus myös somessa:

Voit tukea Luontoliiton arvokasta työtä myös lahjoittamalla.

Vahvistamme vuosittain tuhansien lasten ja nuorten luontosuhdetta järjestämällä luontokerhoja ja -leirejä sekä rakastettuja kouluvierailuja joka puolella Suomea. Luontoliiton valtakunnalliset toimintaryhmät toimivat hupenevien metsien, uhanalaisen suden, padottujen virtavesien, haavoittuvan Itämeren ja kuumenevan ilmaston puolesta. Voit tehdä yleislahjoituksen tai kohdentaa tukesi suoraan haluamallesi toimintaryhmälle.

Haluatko mukaan Luontoliiton toimintaan?

Kiinnostaako sinua saaristoluonnon ennallistaminen tai virtavesien vapauttaminen? Haluatko suojella metsiä tai susia? Toimia kouluvierailijana tai kirjoittaa tärkeistä aiheista?

Haluatko tilata sähköisen uutiskirjeemme ja pysyä ajan tasalla Luontoliiton toiminnasta ja tapahtumista?
Voit peruuttaa uutiskirjeen milloin tahansa jokaisesta sähköpostikirjeestämme löytyvästä linkistä.