Luontoliiton Hämeen piiri

Kiinnostaako sinua luonnon suojeleminen, luonnossa oleminen ja siitä oppiminen? Tule kokemaan luonto yhdessä sekä ideoimaan ja toteuttamaan toimintaa muiden aktiivien kanssa!

Tarjoamme monipuolista luonnonharrastus- ja ympäristökasvatustoimintaa sekä mahdollisuuksia ympäristövaikuttamiseen. Kannustamme luontoa kunnioittavaan ja ympäristöystävälliseen elämäntapaan sekä iloitsemaan luonnon tarjoamista mahdollisuuksista.

Järjestämme luontoleirejä ja -kerhoja, kursseja, retkiä sekä tapahtumia ympäri vuoden. Metsien suojeluun keskitytään säännöllisesti kokoontuvassa metsäryhmässä ja monenlaisiin ympäristöaiheisiin nuorten ympäristöilloissa (13-17 vuotiaat). Piirimme alueella toimii tällä hetkellä neljä alakoululaisille suunnattua luontokerhoa. Perheen pienimmät kokoontuvat vanhempineen vauvojen ja taaperoiden luontotreffeille viikoittan.

Luontoliiton Hämeen piiri kokoaa yhteen luonnosta ja ympäristövaikuttamisesta kiinnostuneet alle 29-vuotiaat: lapset, nuoret ja nuoret aikuiset sekä perheet. Tehdään ja opitaan yhdessä, kaikki sopivat mukaan juuri sellaisina kuin ovat! Toimimme Pirkanmaan ja Etelä-Hämeen alueella.

Varaa paikka ikimuistoiselta Luontoliiton kesäleiriltä!

Kesän luontoleireille ilmoittautuminen on täydessä vauhdissa, mutta vapaita paikkoja löytyy vielä. Leirejä järjestetään ympäri Suomen Luontoliiton piireissä. Luontoliiton kesäleireillä opitaan ja rentoudutaan luonnon helmassa, pidetään hauskaa vanhojen ja uusien kavereiden kanssa sekä tietenkin luodaan muistoja. Luontoleirit ovatkin monen lapsen ja nuoren kesän ykkösjuttu!

Luontoliiton tapahtumakalenteri

Näet kalenterissa kaikki Luontoliiton tapahtumat. Löydät piirimme tapahtumat valitsemalla meidät piirivalikosta.

Päivämäärä
Toimintaryhmä