Sakan metsäilta 3.4. klo 17-19 Joensuussa (Torikatu 30)

Tule Sakan metsäiltaan 3.4. oppimaan metsien tilasta ja kuulemaan, mitä voit tehdä metsiensuojelun eteen.

Mitä Suomen metsille kuuluu? Miksi metsät tarvitsevat suojelua? Mitä sinä voit tehdä?

Tule Luontoliiton metsäryhmän järjestämään tilaisuuteen 3.4 klo. 17-19 oppimaan metsien tilasta ja kuulemaan, mitä voit tehdä metsiensuojelun eteen. Savo-Karjalan Luontoliiton metsäryhmän paikallistoiminnassa pääset tekemään osasi ja tutustumaan saman henkisiin ihmisiin metsäaiheisen puuhailun ja aktivismin lomassa. Tilaisuus pidetään Joensuussa Kansalaistalo Soropin kahvilassa (Torikatu 30).

Luontoliiton metsäryhmä edistää metsien suojelua konkreettisin keinoin – metsissä, sosiaalisessa mediassa ja yhteiskunnan rakenteissa. Keskiössä on nuorten toiminnan ja vaikuttamistyön mahdollistaminen ja äänen esiin tuominen. Järjestämme metsäkartoituskursseja, retkiä, leirejä, mielenosoituksia sekä lähimetsätapahtumia. Toiminta on suunnattu 15-29 –vuotiaille.

Ilmoittaudu mukaan 31.3. mennessä täällä: https://forms.office.com/e/RrPbGp6F8F

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Lisätietoja Reija Mikkola reija.mikkola@luontoliitto.fi.

Lue myös Luontoliiton muita uutisia

Valokuvakilpailun virtuaalinäyttely

Luontoliiton ja Suomen Luonnonvalokuvaajat ry:n keväiseen valokuvakilpailuun osallistui suuri määrä eri-ikäisiä lapsia ja nuoria. Kisan taso oli korkea, ja voittajiksi valittiin 14-vuotias Kaapo ja 17-vuotias Aino. Halusimme koota pienen virtuaalinäyttelyn kilpailuun osallistuneista upeista valokuvista. Valtavat kiitokset kaikille ihania kevätkuvia lähettäneille!