Lahden Enonsaari kutsuu 6–10-vuotiaat lapset kesäseikkailuun!

Lapsi on kesäleirillä.

Luontoliiton kattojärjestö Suomen luonnonsuojeluliitto järjestää lasten luontopäiväleirin Vesijärven Enonsaaressa 19.–21.6.2023. Leiri on tarkoitettu 6–10-vuotiaille lapsille. Leiripäivän kesto on klo 9–16.

Päiväleirille matkustetaan aamuisin veneellä ja tullaan iltapäivällä pois. Leiripäivien aikana tutustutaan Enonsaaren monipuoliseen luontoon seikkaillen ja tutkien, koetaan mukavia luontoelämyksiä ja nautitaan kesäpäivistä saaressa. Kivat ja osaavat ohjaajat pitävät huolta siitä, että kaikilla on mukavaa ja turvallista olla. Nälkäisenä ei tarvitse olla, sillä leiripäivien aikana tarjotaan maittava kasvisruokalounas ja välipala.

Venekuljetus Enonsaareen järjestetään Lahdesta. Kuljetuksien tarkka aikataulu ja lähtöpaikka tarkentuvat myöhemmin.

Leirin hinta on 30 e, joka sisältää ruokailut, kuljetukset, leiriohjelman ja vakuutuksen.

Ilmoittaudu leirille tästä. Ilmoittautuminen on avoinna 5.6. asti.
Leirille otetaan 20 lasta, ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Leirin järjestävät yhteistyössä Etelä-Hämeen luonnonsuojelupiiri, Luontokoulu Kaisla, Painovoima ry, Salpausselän luonnonystävät ja Hollolan ympäristöyhdistys.