Kaipaatko kesäistä t-paitaa tai pehmoista rantapyyhettä?

Luontoliiton t-paita

Luontokauppa ei lomaile, ja Luontoliiton tuotteita saa Luontokaupasta koko kesän. Saatavana on aikuisten ja lasten t-paitoja, kangasmerkkejä, kylpypyyhkeitä, tarra-arkkeja ja retkihuivi. Jäsenille 10 % alennus.

Luontoliiton siilituotteet on suunniteltu kaikenikäisille, ja niiden myynnillä tuetaan erityisesti lasten ja nuorten luontotoimintaa.

Kaikkia malliston tuotteita yhdistää Luontoliiton logosta tuttu siili. Kangasmerkit on suunniteltu paitsi koristamaan jo kaapista löytyviä vaatteita ja varusteita myös pidentämään niiden käyttöikää. Euroopassa kierrätyspuuvillasta valmistettu kylpypyyhe on käytännöllinen ympäri vuoden. Monikäyttöinen retkihuivi suojaa tarpeen mukaan viimalta tai auringolta ja tarra-arkki on suunniteltu iloksi pienille luonnonystäville.

Mahdollisimman vastuullisesti tuotettu valikoima

Kaikissa Luontoliiton tuotteissa on otettu huomioon Luontokaupan tarkat vastuullisuuskriteerit. Tekstiileihin on valittu laadukkaita kierrätysmateriaaleja ja sertifioitua luomupuuvillaa. Valmistuksessa on mahdollisuuksien mukaan suosittu kotimaista työtä ja muualla valmistettujen tuotteiden vastuullisuus on varmistettu kolmansien osapuolten myöntämillä sertifikaateilla. Kierrätysmateriaalit, käytännöllisyys ja suomalainen valmistus olivat myös Luontoliiton kyselyyn vastanneiden toiveissa. Suomessa valmistetuille retkihuiveille ja tarra-arkeille on myönnetty avainlipputunnus.

Luontoliiton jäsenet saavat 10% alennuksen koko Luontokaupan tuotevalikoimasta.
Jos olet jäsen, voit lunastaa alennuksen käyttämällä kassalla koodia SIILI.

Liity jäseneksi

Tutustu Luontoliiton tuotteisiin: luontokauppa.fi/luontoliitto

Syyskokouskutsu

Luontoliiton Varsinais-Suomen piiri kutsuu niin uudet kuin vanhatkin jäsenensä koolle syyskokoukseen torstaina 17.10. klo 17. Syyskokouksessa valitaan piirille uusi puheenjohtaja ja hallitus ensi vuodelle. Tämä on hyvä hetki hypätä mukaan!

Kiitos tuestasi

Allekirjoituksesi on vastaanotettu. Toimitamme vetoomuksen pian sen vastaanottajalle. Yhdessä voimme toimia äänenä ja voimana luonnon puolesta!

Jaa vetoomus myös somessa:

Voit tukea Luontoliiton arvokasta työtä myös lahjoittamalla.

Vahvistamme vuosittain tuhansien lasten ja nuorten luontosuhdetta järjestämällä luontokerhoja ja -leirejä sekä rakastettuja kouluvierailuja joka puolella Suomea. Luontoliiton valtakunnalliset toimintaryhmät toimivat hupenevien metsien, uhanalaisen suden, padottujen virtavesien, haavoittuvan Itämeren ja kuumenevan ilmaston puolesta. Voit tehdä yleislahjoituksen tai kohdentaa tukesi suoraan haluamallesi toimintaryhmälle.

Haluatko tilata sähköisen uutiskirjeemme ja pysyä ajan tasalla Luontoliiton toiminnasta ja tapahtumista?
Voit peruuttaa uutiskirjeen milloin tahansa jokaisesta sähköpostikirjeestämme löytyvästä linkistä.