Tule mukaan

Luonto-Liitto järjestää monipuolista luonto- ja ympäristötoimintaa lapsille ja nuorille. Jos et löydä juuri sinun näköistäsi toimintaa, olemme avoimia uusille ehdotuksille!

Luonto-Liitto toimii valtakunnallisesti kahdeksan piirijärjestön ja kahden paikallisyhdistyksen voimin. Paikallistoiminnassa pääset mukaan esimerkiksi leireille, retkille ja erilaisiin tapahtumiin.

Luonto-Liiton ympäristötoimintaryhmissä edistetään metsien, Itämeren, virtavesien, ilmaston ja suurpetojen suojelua. Ryhmät kokoontuvat pääkaupunkiseudulla ja suurimmissa kaupungeissa.

Tule mukaan toimintaamme juuri sellaisena kuin olet!

Tule vapaaehtoiseksi

Haluatko olla osa luontoa rakastavaa ja kunnioittavaa yhteisöä, joka toimii puhtaamman ja paremman ympäristön puolesta? Toimintaryhmiemme ja paikallispiiriemme vapaaehtoiset nuoret ovat luonnon apuna paikallisesti ja valtakunnallisesti.

Liity jäseneksi

Luonto-Liiton jäsenistä suurin osa on lapsia ja alle 30-vuotiaita nuoria. Lapsille järjestetään luontoleirejä ja -kerhoja, ja nuoret voivat toimia paikallisesti piireissä ja toimintaryhmissä.

Luonto-Liiton jäsenyys on kannanotto suomalaisen luonnon puolesta!

Lahjoita toimintaan

Haluatko olla mukana tukemassa ja mahdollistamassa Luonto-Liiton tärkeää ympäristökasvatustyötä? Luontoherkkyyden omaavat lapset ja nuoret kasvavat ympäristötietoisiksi aikuisiksi, jotka haluavat vaikuttaa tulevaisuuteemme kestävin keinoin.

Muutos lähtee pienestä!

Jäsenlehdet

Luonto-Liiton jäsenlehdet ovat keskeinen osa järjestömme lasten ja nuorten toimintaa. Nuorten Luonto -lehti tarjoaa nuorille väylän lehdenteon opetteluun ja ympäristövaikuttamiseen viestinnän kautta. Lastenlehti Sieppo vahvistaa lukijoidensa osallisuutta rohkaisemalla lapsia avustamaan lehteä omilla taideteoksillaan ja luontohavainnoillaan.

Voit lahjoittaa myös
  • Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja: o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta) o HARMAASUSI (susitoiminta) o HAPPI (ilmastotoiminta) o HONKA (metsätoiminta) o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Syyskuun loppuun saakka soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten ilmastotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden. (LINKKI: LIITTYMÄLLÄ – LIITY-sivulle)
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.
Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.