Pohjois-Suomen piiri kutsuu kevätpäiville Hailuotoon 19.–21.5.

Tervetuloa Luontoliiton 80-vuotisjuhlavuoden kevätpäiville! Kevätpäivät järjestää ensimmäistä kertaa Luontoliiton Pohjois-Suomen piiri.

Kevätpäiviä vietetään Marjaniemen ihanan Majakkapihan tiloissa Perämeren rannalla. Ohjelma alkaa perjantaina klo 17:30 ja sunnuntaina paluukyyti lähtee Marjaniemestä klo 10:45. Tarkempaa informaatiota lähetetään ilmoittautuneille.

Yhteiskuljetus perjantaina Oulun linja-autoasemalta Hailuodon Marjaniemeen lähtö klo 15:00, perillä klo 17:00. Paluukyyti sunnuntaina klo 10:45, perillä Oulun linja-autoasemalla n. klo 12:30.

Ilmoittaudu mukaan klikkaamalla tästä!

Kevätpäivät ovat Luontoliiton vuoden suurin yhteinen kaikille avoin tapahtuma, joka tavoittaa kaikki luontoliittolaiset ja luonnonystävät yli piirirajojen ja toimintaryhmien. Kevätpäivät on myös erinomainen mahdollisuus tulla tutustumaan ja osallistumaan Luontoliiton toimintaan.

Tämän vuoden teemana on Itämeri ja pohjoinen luonto. Luvassa on monenlaisia työpajoja ympäristökasvatus- ja ympäristövaikuttamisteemoilla ja retkiä Hailuodon uniikkiin luontoon paikallisten asiantuntijoiden vetämänä. Työpajoja on meillä tarjolla paljon ja monenlaista, mutta tavoitteena on viettää rento viikonloppu samanhenkisten ihmisten seurassa. Joka ilta pääsemme rentoutumaan Majakkapihan rantasaunassa ja uimaan Perämeren aalloissa. Iltaisin on luvassa myös yhteistä hengailua, lautapelien pelaamista ja maailmanparannusta. Jos soitat jotain instrumenttia, ota se toki mukaasi, niin voimme iltaisin musisoida yhdessä nuotion ääressä.

Tule siis tutustumaan Luontoliiton toimintaan ja luomaan yhteyksiä Luontoliiton piirien ja toimintaryhmien välille.

Tule vapaaehtoiseksi!

Tarvitsemme lisää vapaaehtoisia auttamaan Kevätpäivien järjestämisessä, joten laitathan meille viestiä Pohjois-Suomen piirin (tuttavallisemmin Possun) sähköpostiin possu@luontoliitto.fi, jos haluat tulla avuksi.

Lue myös Luontoliiton muita uutisia

Hae Itämeri-lähettilääksi kesäksi 2024

Hei Itämerestä kiinnostunut nuori!  Lähde mukaan Itämeri-lähettilääksi Muoviton meri -kiertueelle ja pääset tekemään tärkeää työtä Itämeren ja rantojemme hyväksi!  HAE MUKAAN TÄYTTÄMÄLLÄ TÄMÄ HAKULOMAKE Viimeinen