Mitä me teemme

Luontoliitto on yhteisö, jonka jäsenenä voit löytää paikkasi ympäristöaktivismin kentällä tai oman tapasi harrastaa luontoa – ja voit ohjata myös muita samojen oivallusten äärelle. Tavoitteenamme on yhteiskunta, jossa arvostetaan luonnon monimuotoisuutta ja sen itseisarvoa.

Luontoliiton toiminnan ytimessä on ympäristövaikuttaminen. Se ei kuitenkaan rajaudu vain mielenosoituksiin tai kampanjoihin luonnon puolesta, vaan vietämme myös aikaa luonnossa oppien siitä ja kasvattaen yhä uusia jäseniämme ymmärtämään sitä paremmin.

Luontoliitossa sekä puolustetaan luontoa että juurrutaan siihen. Retkillämme ja leireillämme saa viettää tavallista nykyarkea yksinkertaisempaa ja luonnonläheisempää elämää.

Polpin päätoimintaa ovat kesän luontoseikkailuleirit. Lisäksi toimintaan kuuluu retkiä, perhetapahtumia, ympäristöpoliittista vaikuttamista ja kannanottoja luonnon- ja ympäristönsuojeluun.

Jos haluat vain hengailla luonto- ja ympäristöasioista kiinnostuneiden kanssa, tarttua silloin tällöin pienimuotoiseen järjestö- tai tapahtumanakkiin tai ihan vain tulla kokouksiin juomaan kahvia tai teetä ja jakamaan ajatuksiasi tai tietojasi, nekin ovat tervetulleita tapoja osallistua toimintaamme.

Ajankohtaiset tiedot toiminnastamme saat somekanaviltamme sekä sähköpostilistoiltamme.

Polpilla on kaksi sähköpostilistaa:

Tiedotus-lista tapahtumatiedotuksille. Viestejä n. 14 kertaa kuukaudessa.

Liity Tiedotus-listalle!

Aktiivit-lista tapahtumien ja toiminnan suunnitteluun. Viestejä n.14 kertaa viikossa.

Liity Aktiivit-listalle!

Jos tarvitset apua sähköpostilistojen kanssa, meilaa meille: web@polp.fi

Polpilla on kaksi sähköpostilistaa:

Tiedotus-lista tapahtumatiedotuksille. Viestejä n. 14 kertaa kuukaudessa.

Aktiivit-lista tapahtumien ja toiminnan suunnitteluun. Viestejä n. 14 kertaa viikossa.