Tutustu toimintaan

Luontoliiton Keski-Suomen piiri järjestää monenlaista luonto- ja ympäristötoimintaa lapsille, nuorille, lapsiperheille ja nuorille aikuisille. Ympäristökasvatus on meille keskeistä, ja kaikki lapset ovatkin tervetulleita tapahtumiimme ja kerhoihimme oppimaan luonnon ihmeistä ja sen suojelun tärkeydestä.

Kasvatuksellisen toiminnan lisäksi teemme käytännön suojelutyötä ja otamme kantaa ajankohtaisiin ympäristöasioihin. Meille on tärkeää pysyä perillä Keski-Suomen luonnon tilasta, toimia sen suojelun hyväksi ja innostaa ihmisiä nauttimaan luonnosta. Jos oman lähiluontosi tilanne huolestuttaa sinua ja haluaisit toimia sen hyväksi, ole yhteydessä meihin.

Minkälaista ympäristötoimintaa sinä haluaisit Keski-Suomen alueelle? Kerro se meille – tai mikä vielä parempaa, tule itse mukaan toteuttamaan sitä kanssamme. Kespi on tekijöidensä näköinen. Kaikki ovat tervetulleita tuomaan omat ideansa ja taitonsa piirin toimintaan.

Ajantasaiset tiedot Kespin toiminnasta saat piirin somekanavilta ja postituslistalta. Kun haluat liittyä postituslistalle, lähetä liittymispyyntö meille sähköpostitse: kespi@luontoliitto.fi