Luontoliiton Kevätpäivät 26.-28.4.

English below

Luontoliiton Kevätpäivät järjestetään tänä keväänä ensimmäistä kertaa Savo-Karjalan alueella Rautavaaralla Nuorisokeskus Metsäkartanolla Tiilikkajärven kansallispuiston kupeessa. 26.–28. huhtikuuta.

Kevätpäivät ovat Luontoliiton vuoden suurin yhteinen kaikille avoin tapahtuma, jonne saapuu luonnon ystäviä ympäri Suomen. Kevätpäivät ovat myös erinomainen mahdollisuus tulla tutustumaan Luontoliiton toimintaan.

Tulossa on ihan huippu viikonloppu metsän helmassa! Luvassa on muun muassa erilaisia ympäristöaiheisia työpajoja, retkiä Tiilikkajärven kansallispuistoon, yhteisiä pelejä, lajintunnistusta ja kevätseurantaa.

Pääasiana kuitenkin viikonloppuna on rento yhdessä olo, samanhenkisiin ihmisiin tutustuminen ja luonnosta nauttiminen. Joka ilta pääsee rantasaunaan ja istumaan nuotion tai takkatulen äärelle.

Lisätietoa tapahtumasta ja ilmoittautumisesta tulee pian. Merkkaa jo 26.–28.4. kalenteriin ja pysy kuulolla!
______

This spring, for the first time, Luontoliiton Kevätpäivät (“Spring Days”) will be held in the Savo-Karelia regional group’s area in Rautavaara on 26.-28. of April!

Kevätpäivät are the biggest open event of the year for everyone, reaching out to all Luontoliitto members and nature lovers. Participants come from all over Finland. Kevätpäivät are also an excellent opportunity to get to know Luontoliitto and its activities and members. This year’s Kevätpäivät will be held at the lovely Youth Centre Metsäkartano, near Tiilikkajärvi National Park.

It’s going to be a fun weekend in the middle of the forest! There will be a variety of environmental workshops, trips to places in Tiilikkajärvi National Park, group games, and species identifying activities. But first and foremost, this weekend will be about relaxing together, meeting like-minded people and enjoying nature.

This year’s Kevätpäivät activities are still being developed and more information about the event and the opening of registration will be available closer to the event. Stay tuned!

Voiko luontoa pelastaa sijoitusmaailmaan vaikuttamalla?

Mitä suursijoittajat voivat tehdä luonnon puolesta, ja miksi heidän tulisi olla kiinnostuneita ekologisesta kestävyydestä? Tiistaina 7.5. Luonnonvalo-keskusteluillassa rahoitusalan ja vastuullisuuden huippuammattilaiset johdattavat pohtimaan sijoittamisen vaikutusta ympäristöön ja luontoon.

Toukokuun tapahtumia

Yleiskokous 21.5. Vasp kutsuu jäsenistönsä ylimääräisen yleiskokouksen maanantaina 21.5. klo 17 piirin toimistolle. Kokouksessa käsitellään kevätkokouksessa käsittelemättä jääneet asiat: toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen esittely, toiminnantarkastajan lausunto