Luonto-Liiton valokuvauskilpailu

Luonto-Liiton valokuvakilpailu lapsille!

Luonto-Liitto teettää joulun alla sarjan luontoaiheisia joulukortteja. Korttien avulla kerätään varoja lasten ja nuorten oman ympäristöjärjestön tärkeään työhön. Tänä vuonna Luonto-Liiton kortteihin valitaan kaikenikäisten lasten ottamia luontokuvia.

Valokuvakilpailun avulla haluamme kannustaa kaikkia lapsia havainnoimaan ympäröivää luontoa ja viettämään aikaa metsässä, pihalla ja puistoissa.

Kuvia voi ottaa yhdessä kerhon, luokan tai perheen kanssa luontokuvauspäivän merkeissä tai kisaan voi osallistua lähettämällä jo aiemmin otettuja kuvia. Pääasiana kuvissa on tunnelma ja oivallus.

Koska kuvat tulevat joulukortteihin, olisi hienoa, jossa kuviin saisi mukaan ripauksen talvistakin tunnelmaa.

Valitsemme kaikista lähetetyistä digikuvista 5 sopivinta joulukorttikampanjaan. Loppuja kuvia julkaisisimme Sieppo-lehdessä ja some-kanavissamme.

Emme maksa valokuvista korvausta, mutta lähetämme kuvien ottajille oman setin kortteja.

Toivomme saavamme mahdollisimman monia kuvia 31.10.2022 mennessä. <3

Tee näin:

1. Merkitse kuvan oheen kuvaajan nimi, ikä ja yhteystiedot. Huom! Vain yksi kuva/lapsi.

– Mikäli kuvassa esiintyy alaikäinen, pitää kilpailuun osallistuvalla olla lupa kuvan julkaisuun niin, että kuvassa esiintyvän huoltaja hyväksyy kuvan julkaisun ja kilpailun säännöt.

2. Liitä mukaan lapsen oma kuvaus siitä, mitä kuvassa tapahtuu ja/tai muutama sana siitä, mitä luonto kuvaajalle merkitsee. Voit myös keksiä kuvalle nimen.

3. Lähetä kuva originaalissa koossa JPG- tai JPEG-muodossa otsikolla: LUONTOKUVAKILPAILU osoitteeseen merja.forsman(a)luontoliitto.fi.

Jos lähetät useamman osallistujan kuvan samalla kertaa, voit lähettää ne esimerkiksi WeTransferin kautta tai Drive-linkkinä.

4. Ilmoitamme heti, kun tiedämme, keiden kuvat päätyivät kortteihin!

Kuvien oikeudet säilyvät kuvan ottajalla, mutta lähettämällä kuvan Luonto-Liiton kuvauskilpailuun annat Luonto-Liitolle oikeuden käyttää kuvaa joulukorttikampanjassa, Luonto-Liiton some-kanavissa sekä Sieppo-lehdessä veloituksetta.

Merja Forsman

Luonto-Liitto ry

merja.forsman(a)luontoliitto.fi

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.