Kessun syyskokous 25.10.

syksy

Luonto-Liiton Keski-Suomen piirin syyskokous pidetään Jyväskylässä ti 25.10 klo 17-18. Kokoustilana toimii Jyvälän paja, Palokunnankatu 16. Voit osallistua kokoukseen myös etäyhteyksin. Tarjoamme paikalla pientä purtavaa ja tietysti kahvia ja teetä!

Syyskokouksessa valitaan piirin hallitus vuodelle 2023. Hallituksen jäsenenä pääset vaikuttamaan Luonto-Liiton toimintaan Keski-Suomessa, ja voit järjestää haluamaasi toimintaa alueella. Tule mukaan kokoukseen kuulemaan lisää Kessun toiminnasta tai kertomaan omat ideasi toiminnan kehittämiseksi!Lisätietoja ja ilmoittautuminen: kessu@luontoliitto.fi

Lue myös Luontoliiton muita uutisia

Metsäpolku

20 syytä lähteä luontoon

1. Saat keuhkoihisi raikasta ilmaa astumalla luontoon, pois teiden varsilta. Raikkaan ilman hengittäminen virkistää mieltä ja kehoa. 2. Luonto vähentää stressiä. Tutkimusten mukaan luonnossa oleilun

Kotimetsän puolustajat

Kotimetsän puolustajat -hankkeen koulutukset alkavat!

Suomen luonnonsuojeluliitto ja Luontoliitto kouluttavat Suomen suurimpien kuntien asukkaita suojelemaan lähimetsiään. Koulutukset starttaavat loppukesästä Helsingissä ja Turussa. Luonnonsuojeluliitto ja Luontoliitto käynnistävät metsiensuojelukoulutuksen, joka tarjoaa tavallisille