Kessun syyskokous 25.10.

Luonto-Liiton Keski-Suomen piirin syyskokous pidetään Jyväskylässä ti 25.10 klo 17-18. Kokoustilana toimii Jyvälän paja, Palokunnankatu 16. Voit osallistua kokoukseen myös etäyhteyksin. Tarjoamme paikalla pientä purtavaa ja tietysti kahvia ja teetä!

Syyskokouksessa valitaan piirin hallitus vuodelle 2023. Hallituksen jäsenenä pääset vaikuttamaan Luonto-Liiton toimintaan Keski-Suomessa, ja voit järjestää haluamaasi toimintaa alueella. Tule mukaan kokoukseen kuulemaan lisää Kessun toiminnasta tai kertomaan omat ideasi toiminnan kehittämiseksi!Lisätietoja ja ilmoittautuminen: kessu@luontoliitto.fi

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.