Joulukalenteri pyörähtää käyntiin pe 1.12.

Tällä viikolla perjantaina vietetään joulukuun ensimmäistä päivää. Se tarkoittaa myös Luontoliiton perinteisen somejoulukalenterin käyntiin pyörähtämistä Instagramissa ja Facebookissa.

Joulukalenterissa on luvassa on talviluonnon ihmeitä ja eläimiä, Talviseurannan vinkkejä sekä joulun taikaa. Ota lähtölaskenta jouluun ja piristä pimeneviä päiviä joulukalenterin iloisilla vinkeillä ja luontotiedolla!

Muista myös meidän sähköiset joulukortit. Lähettämällä kortin annat lahjan kahdelle – läheisellesi ja luonnolle. Joulukorteissa on upeita Aarni Holapan luontokuvia. Lapselle tai nuorelle voit antaa joululahjaksi jäsenyyden ja ihania lukuhetkiä Siepon tai Nuorten luonnon parissa. Liitä lapsi tai nuori Luontoliiton jäseneksi ennen 10.12., niin hän saa ylimääräisen lahjalehden. Tue Luontoliiton tärkeää työtä.

Lue myös Luontoliiton muita uutisia

Töitä varainhankintapäällikölle

Luontoliitto etsii rohkeaa, innostavaa ja aikaansaavaa varainhankintapäällikköä.
Tehtävänäsi on johtaa, kehittää ja toteuttaa Luontoliiton varainhankintaa. Varainhankintaa tehdään yhteistyössä muun henkilökunnan ja vapaaehtoistoimijoiden kanssa.