Hyvää kansalaisvaikuttamisen päivää – näin pääset vaikuttamaan Luontoliitossa!

Osallistu

Sunnuntaina 1.10. on Miina Sillanpään ja kansalaisvaikuttamisen liputuspäivä, ja Luontoliitto kannustaa kaikkia vaikuttamaan.

Luonto tarvitsee puolustajia, ja jokainen tekomme merkitsee.

Luontoliitolla sinäkin voit vaikuttaa monin eri tavoin.

Haluatko vapauttaa virtavesiä, suojella metsiä, Itämerta tai susia toimintaryhmissämme? Ehkä olet taitava kirjoittaja, kuvaaja tai somevaikuttaja? Voit myös toimia kouluvierailijana tai osallistua päivätyökeräykseen!

Liity valtakunnallisiin toimintaryhmiimme tai osallistua paikallisesti oman piirisi järjestämiin tapahtumiin.

Jäsenyyskin on vaikuttamista

Oletko kiireinen? Myös lahjoittaminen ja jäseneksi liittyminen on vaikuttamista, kun tuet pitkäjänteistä vaikuttamistyötämme.

Tule mukaan toimintaamme ja ole osa Luontoliiton yhteisöä. Yhdessä voimme tehdä maailmasta paremman paikan luonnolle ja tuleville sukupolville.

Laitetaan siis liput liehumaan!

Lue lisää: https://luontoliitto.fi/tule-vapaaehtoiseksi/

Lue myös Luontoliiton muita uutisia

Valokuvakilpailun virtuaalinäyttely

Luontoliiton ja Suomen Luonnonvalokuvaajat ry:n keväiseen valokuvakilpailuun osallistui suuri määrä eri-ikäisiä lapsia ja nuoria. Kisan taso oli korkea, ja voittajiksi valittiin 14-vuotias Kaapo ja 17-vuotias Aino. Halusimme koota pienen virtuaalinäyttelyn kilpailuun osallistuneista upeista valokuvista. Valtavat kiitokset kaikille ihania kevätkuvia lähettäneille!