Politiikkaryhmän uusien ilta

Policy Group’s newcomers evening

Are you interested in creating change in the systems that our environment depends upon? Then come join us for our newcomer’s evening on Monday, September 16 at 6 pm and get to learn about the activities of Luontoliitto’s Policy Group. We are an action group aimed at 18-25 year olds who are interested in influencing environmental policy. The event will be held in person at Leankatu 4 A LH2, 00240 Helsinki, but you are welcome to also join online!

In our newcomers’ evening you will:
– Get to know our members and activities of the group
– Learn some basic info about environmental policy
– Get to learn about our upcoming plans
– Eat pizza and other snacks

The Policy Group focuses on both national and EU-level current issues and works to promote more sustainable decision-making. The group meets approximately once every two weeks. In the meetings, we learn about current issues in, for example, forest, agriculture and energy policy, and try to influence them together. We write e-mails and opinion pieces, organize decision-making meetings, lobby and create discussion. In addition, the group organizes trainings and events related to environmental political themes. Going along does not require prior knowledge of the topics, but we welcome everyone who is interested.

We hope to see you there!

sign up

________

Luontoliiton politiikkaryhmän Uusien ilta

Luontoliiton ympäristöpoliittiseen vaikuttamiseen keskittyvä Politiikkaryhmä järjestää uusien illan maanantaina 16.9. klo 18! Tapahtuma järjestetään Luontoliiton Uudenmaan piirin kerhohuoneella Länsi-Pasilassa, osoitteessa Leankatu 4 A LH2, Helsinki. Osallistua voi mistä päin tahansa myös etänä. Tervetuloa tutustumaan toimintaan!

Uusien illassa..
– tutustutaan uusiin ja vanhoihin ryhmäläisiin ja ryhmän toimintaan
– kuullaan hieman perustietoa ympäristöpolitiikasta
– mietitään syksyn toimintaa ja tapahtumia
– syödään pitsaa ja snäksejä

Luontoliiton Politiikkaryhmä on noin 18-28-vuotiaille, ympäristöpoliittisesta vaikuttamisesta kiinnostuneille suunnattu toimintaryhmä, joka keskittyy sekä kansallisiin, että EU-tason ajankohtaisiin kysymyksiin, ja toimii kestävämmän päätöksenteon edistämiseksi. Ryhmä tapaa noin kerran kahdessa viikossa. Tapaamisissa opitaan ajankohtaisisita kysymyksistä esim. metsä-, maatalous- ja energiapolitiikassa, ja pyritään yhdessä vaikuttamaan niiden suuntaan. Kirjoitamme sähköposteja ja mielipidekirjoituksia, järjestämme päättäjätapaamisia, lobbaamme ja luomme keskustelua. Lisäksi ryhmä järjestää ympäristöpoliitisiin teemoihin liittyviä koulutuksia ja tapahtumia. Mukaan lähteminen ei vaadi ennakko-osaamista aiheista, vaan toivotamme kaikki kiinnostuneet tervetulleiksi.

Ryhmä on kaksikielinen ja toimii pääsääntöisesti englanniksi, mutta osallistua voi myös suomeksi. Emme edellytä osallistujilta sitoutumista, vaan mukaan voi tulla omien aikataulujen ja voimavarojen puitteissa.

Lämpimästi tervetuloa!

Ilmoittaudu mukaan

Syyskokouskutsu

Luontoliiton Varsinais-Suomen piiri kutsuu niin uudet kuin vanhatkin jäsenensä koolle syyskokoukseen torstaina 17.10. klo 17. Syyskokouksessa valitaan piirille uusi puheenjohtaja ja hallitus ensi vuodelle. Tämä on hyvä hetki hypätä mukaan!

Kiitos tuestasi

Allekirjoituksesi on vastaanotettu. Toimitamme vetoomuksen pian sen vastaanottajalle. Yhdessä voimme toimia äänenä ja voimana luonnon puolesta!

Jaa vetoomus myös somessa:

Voit tukea Luontoliiton arvokasta työtä myös lahjoittamalla.

Vahvistamme vuosittain tuhansien lasten ja nuorten luontosuhdetta järjestämällä luontokerhoja ja -leirejä sekä rakastettuja kouluvierailuja joka puolella Suomea. Luontoliiton valtakunnalliset toimintaryhmät toimivat hupenevien metsien, uhanalaisen suden, padottujen virtavesien, haavoittuvan Itämeren ja kuumenevan ilmaston puolesta. Voit tehdä yleislahjoituksen tai kohdentaa tukesi suoraan haluamallesi toimintaryhmälle.

Haluatko tilata sähköisen uutiskirjeemme ja pysyä ajan tasalla Luontoliiton toiminnasta ja tapahtumista?
Voit peruuttaa uutiskirjeen milloin tahansa jokaisesta sähköpostikirjeestämme löytyvästä linkistä.