Hyvää Suomen luonnon päivää!

Tänään juhlitaan suomalaista luontoa ja nostetaan liput salkoon, sillä tänä vuonna päivä saa vakiintuneen liputuspäivän statuksen. Arvostuksen lisäksi luontomme tarvitsee puolustajia!

Auta meitä kasvattamaan joukkoamme. Liity Luontoliiton jäseneksi tai jos olet jo jäsen, suosittele meitä ystävällesi.

Jäsenenämme olet mukana tekemässä tärkeää työtä luonnon puolesta, sekä saat hienoja jäsenetuja:

• Lasten luontolehti Siepon tai Nuorten Luonnon.
  • Opiskelijajäsenet saavat myös SLL:n Luonnonsuojelija-lehden
  • alennusta Luontoliiton leireistä ja kursseista
  • upeita etuja ja huimia alennuksia yhteistyökumppaniemme tuotteista ja palveluista.

Jäsenyys maksaa 29 euroa vuodessa.

Kaikki 11.9.2023 mennessä liittyneet saavat ensi vuoden jäsenlehtien lisäksi loppuvuoden lehdet maksutta.

Mitä enemmän meitä on, sitä isommin pystymme vaikuttamaan. Samaan perheeseen kuuluvat voi liittää jäseneksi veloituksetta. Liity mukaan luontoliitto.fi/liity.

Lue myös Luontoliiton muita uutisia

Valokuvakilpailun virtuaalinäyttely

Luontoliiton ja Suomen Luonnonvalokuvaajat ry:n keväiseen valokuvakilpailuun osallistui suuri määrä eri-ikäisiä lapsia ja nuoria. Kisan taso oli korkea, ja voittajiksi valittiin 14-vuotias Kaapo ja 17-vuotias Aino. Halusimme koota pienen virtuaalinäyttelyn kilpailuun osallistuneista upeista valokuvista. Valtavat kiitokset kaikille ihania kevätkuvia lähettäneille!