Karhofest 2024

(In English below)

Karhofest on ihana poikkitaiteellinen ja puoliakustinen festivaali, joka järjestetään 2.-4.8.2024 Kuopiossa Savo-Karjalan Luontoliiton satavuotiaiden puuhuviloiden pihapiirissä Karhonsaaressa. Yhteisöllinen festivaali järjestetään nyt kahdennentoista kerran. Luvassa on ainakin musiikkia, teatteria, tanssia, installaatioita, saunomista ja vegaanista ruokaa. Yöpyminen tapahtuu omissa teltoissa saaren vehreydessä.

Lipun hinta on 55 e, ja siihen sisältyy koko festivaalielämys, mukaan lukien keittiön antimet festarin ajan. Voit myös ostaa kannatuslipun 65 e, josta menee 10 e Karhonsaaren kunnostustöihin. Varaa itsellesi paikka täyttämällä alla olevan ilmoittautumislomakkeen. Vastausviestissä saat tarkemmat ohjeet festareille saapumisesta, maksuohjeet ja tietoja tapahtumasta. Ota ihmeessä yhteyttä, jos jokin askarruttaa tai epäilyttää!

Vain 60 ensimmäistä mahtuu, joten nopeus on valttia! Jos kukkaro ammottaa tyhjyyttään, voit ilmoittautua mukaan talkoolaiseksi, joita tarvitsemme noin 15 (saapuminen jo torstai-iltana/perjantai-aamuna). Talkoolaiseksi voit ilmoittautua osoitteeseen karhofest.info@gmail.com.

***********

The acoustic art, music and nature festival Karhofest is organized for the 12th time in the darkening nights of August, 2.-4.8.2024. The festival takes place in the surroundings of the century-old wooden villas of Karhonsaari island in Kuopio owned by the Nature League of Finland. Our programme this year will include music, theatre, installations, dance, vegan food, and of course, sauna and swimming. The guests will sleep in tents in the surrounding forest.

Please register to the festival by form. We will then send you some further information about the event including information about arriving to the island and payment details. The fee per person is 55 euros, which includes all program and three meals per day. You can also buy 65 e support ticket. Please contact the same e-mail address in case you have any further questions.

The island has a limited space, so we can only take in the 60 persons who register first. In addition, we are looking for 15 volunteers to work during the festival (arriving the island on Thursday evening / Friday morning). Volunteers may register to the e-mail address karhofest.info@gmail.com.

Syyskokouskutsu

Luontoliiton Varsinais-Suomen piiri kutsuu niin uudet kuin vanhatkin jäsenensä koolle syyskokoukseen torstaina 17.10. klo 17. Syyskokouksessa valitaan piirille uusi puheenjohtaja ja hallitus ensi vuodelle. Tämä on hyvä hetki hypätä mukaan!

Kiitos tuestasi

Allekirjoituksesi on vastaanotettu. Toimitamme vetoomuksen pian sen vastaanottajalle. Yhdessä voimme toimia äänenä ja voimana luonnon puolesta!

Jaa vetoomus myös somessa:

Voit tukea Luontoliiton arvokasta työtä myös lahjoittamalla.

Vahvistamme vuosittain tuhansien lasten ja nuorten luontosuhdetta järjestämällä luontokerhoja ja -leirejä sekä rakastettuja kouluvierailuja joka puolella Suomea. Luontoliiton valtakunnalliset toimintaryhmät toimivat hupenevien metsien, uhanalaisen suden, padottujen virtavesien, haavoittuvan Itämeren ja kuumenevan ilmaston puolesta. Voit tehdä yleislahjoituksen tai kohdentaa tukesi suoraan haluamallesi toimintaryhmälle.

Haluatko tilata sähköisen uutiskirjeemme ja pysyä ajan tasalla Luontoliiton toiminnasta ja tapahtumista?
Voit peruuttaa uutiskirjeen milloin tahansa jokaisesta sähköpostikirjeestämme löytyvästä linkistä.