susiryhmä

Luontoliiton susiryhmä

Susi on erittäin uhanalainen laji, joka herättää tunteita. Luontoliiton susiryhmä edistää suden ja muidenkin suurpetojen suojelua. Yhdessä rakennamme kotieläimiä suojaavia susiaitoja, retkeilemme susireviireillä ja levitämme tärkeää tietoa susista, että voisimme vaikuttaa ihmisten asenteisiin ja vähentää turhaa susipelkoa ja -vihaa.

Susiryhmän tavoitteena on saada Suomeen kestävän susikannan kestävä kansa.

Toimintamme on tällä hetkellä painottunut salametsästyksen torjuntaan ja vaikuttamistyöhön. Pyrimme myös luomaan rakentavia käytäntöjä susikonfliktien ratkaisemiseksi.

Järjestämme tapaamisia, webinaareja, retkiä ja yleisötilaisuuksia ja osallistumme aktiivisesti Suomen suurpetopoliittiseen keskusteluun. Olemme Eurogroup for Animalsin ja European Wolf Alliancen jäseniä.

”Susi on uhanalaisempi kuin saimaannorppa.”
”Susilla on tärkeä rooli ekosysteemien ylläpitämisessä.”
”Susien uhka ihmisille on todella pieni.”
Previous slide
Next slide

Tule mukaan Susiryhmään!

Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaamme. Susiryhmä on avoin kaikille vapaaehtoisille. Edistämme susien ja muiden suurpetojen suojelua vapaaehtoispohjalta ja tasa-arvoisesti.

Viha ja pelko vastaan realismi ja luontokato Vastasin jokin aika sitten Nuorten Luonnon haastatteluun

Seuraa meitä somessa

Sivun susikuvat on ottanut Christa Granroth ja Lassi Rautiainen.