Leirit

Suuntaa lomalla leirille nauttimaan luonnosta ja iloisesta leiritunnelmasta! Tarjoamme leirejä lapsille, nuorille, nuorille aikuisille ja koko perheelle. Leirien ohjelmasta vastaavat koulutetut ohjaajat, joiden opastuksella tutkitaan luontoa ja opitaan siitä, taiteillaan, leikitään, opetellaan retkeilytaitoja ja keskustellaan ympäristöaiheista. Leirejä järjestetään sekä päiväleireinä että yön yli, ja niiden kestot vaihtelevat viikonlopusta viiteen päivään. Eniten leirejä järjestetään kesäisin, mutta myös hiihto- ja syyslomilla.

TALVILOMALEIRIT 2023

ALAKOULULAISTEN TALVILEIRI 27.2.-1.3.2023

Talven luontoleirillä kuljetaan uusien kavereiden kanssa eläinten jäljillä, tarinoidaan, tutkitaan ja taiteillaan sekä nautitaan illan hämyistä ja nuotion lämmöstä. Mukavaa yhteistä aikaa tiedossa!

Leiri on tarkoitettu alakouluikäisille ja järjestetään Vahderpään leirikeskuksessa Kangasalla, jonne yhteiskuljetus lähtee Tampereen keskustasta klo 10. Bussi ottaa leiriläisiä kyytiin myös Kangasalan linja-autoasemalta. Paluu Tampereelle, Kangasalan kautta, noin klo 15. Paikalle voi toki tulla eri suunnasta myös omalla kyydillä.

Leirimaksu: 130/110e (alennettu hinta Luonto-Liiton jäsenille). Leirimaksu sisältää ohjelman lisäksi, materiaalit, ruuat, majoituksen, kuljetukset ja tapaturmavakuutuksen.

Ilmoittautumiset 12.2. mennessä: tinyurl.com/talviluontoleiri

PERHEIDEN TALVILEIRI 1.-3.3.2023

Kaunis järvimaisema, yhteiset hauskat puuhat luonnossa kulkien, tutkien, leikkien ja taiteillen takaa mainion pienen irtioton arjesta! Perheleirillä pääsee nauttimaan oman ja muiden perheiden seurasta ja latautumaan yhdessä luonnon äärellä.

Leiri on tarkoitettu alle kouluikäisille ja alakouluikäisille aikuisen/aikuisten seurassa. Tervetuloa siis vanhemmat, isovanhemmat, kummit tai vaikka naapurit, nauttimaan yhdessäolosta ja yhteisistä seikkailuista lasten kera.

Leiri järjestetään Vahderpään leirikeskuksessa Kangasalla, jonne yhteiskuljetus lähtee Tampereen keskustasta klo 13. Bussi ottaa leiriläisiä kyytiin myös Kangasalan linja-autoasemalta. Paluu Tampereelle, Kangasalan kautta, noin klo 16. Paikalle voi toki tulla eri suunnasta myös omalla kyydillä.

Leirimaksu: perusmaksu perhettä kohden 130/110e (alennettu hinta Luonto-Liiton jäsenille) + 30e hlö. Leirimaksu sisältää ohjelman lisäksi, materiaalit, ruuat, majoituksen (4 ja 6 hengen huoneissa), kuljetukset ja tapaturmavakuutuksen.

Huom! Voit liittyä Luonto-Liiton jäseneksi ennen leiriä ja saat leirimaksuedun heti käyttöösi. Yhden perheenjäsenen jäsenyys riittää, mutta muistathan, että samaan hintaan liität jäseniksi koko perheen

Ilmoittautumiset 12.2. mennessä: tinyurl.com/talviperheleiri

Leirit järjestetään yhteistyössä Kangasalan luonto ry:n kanssa

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.