Ympäristötaidetta lapsille ja nuorille

Kurssilla opit, miten voit luoda monenlaista taidetta luonnossa, luonnonmateriaaleista lasten ja nuorten kanssa. Päivän aikana ollaan paljon ulkona ja tehdään itse, sillä tehdessä opit parhaiten. Mukaan voit tulla koko perheen voimin viettämään hauskan taidehetken, tai osallistua oppiaksesi lisää siitä, miten toteuttaa ympäristötaidetta lasten kanssa. Kurssilla tehtävät taideteokset on suunnattu siten, että ne soveltuvat parhaiten alakouluikäisten kanssa toteutettaviksi. Aivan pienille ne saattavat siis olla liian haastavia.

Kurssi järjestetään kerhohuoneellamme Pasilassa ja sen ympäristössä klo 11.30 – n. 14.30. Ohjaajana toimii Vilma, pitkän linjan luontokerhon ohjaajamme, muotoilija ja taidekäsityöläinen.
Hinta 6 €/ yli 15 -vuotiaat, lapset 3€ tai koko perhe 12€. Hinta sisältää opetuksen lisäksi tarvittavat materiaalit.

Osallistumisen voit perua maksutta, kunhan teet sen viikko ennen tapahtuman ajankohtaa, ellei kyse ole akuutista asiasta, kuten sairastuminen. Kurssi järjestetään yhteistyössä opintokeskus Siviksen kanssa.

Paikka:
Pasila, Leankatu 4