Nyt voit äänestää Lhp:lle toimintarahaa!

Pari klikkausta ja olet mukana auttamassa tukipotin saamisessa 💚

LähiTapiola Pirkanmaan LähiLahjoitus-rahastosta lahjoitetaan vuosittain lasten ja nuorten harrastustoimintaan; yleishyödyllisten yhteisöjen tarpeisiin, kuten turvallisuutta, terveyttä ja alueen hyvinvointia edistäviin hankkeisiin, ja lähiyhteisöjen toiminnan tukemiseen.

Syksyisin on jaossa 20 000 euron potti, jolloin yhdistysten on mahdollista hakea LähiLahjoitusta lasten ja nuorten harrastustoimintaan. Lahjoitusten saajien valinta tehdään sekä äänestämällä että LähiTapiola Pirkanmaan valintaraadin tekemien valintojen perusteella.

20 000 euron lahjoituspotti jaetaan 20:lle yhdistykselle, kullekin 1 000 euroa.

Äänestysaikaa on 30.9. saakka.

Lhp:ssä mahdollinen tukisumma käytetään toiminnasta aiheutuviin kuluihin, mm. mahdollistamaan maksuttomat luontokerhomme, tapahtumamme ja nuorten toimintamme sekä pitämään leiri‐ ja retkimaksut kohtuullisina.

Pääset äänestämään riippumatta siitä, oletko LähiTapiolan asiakas:

www.lahitapiola.fi/pirkanmaa/lahjoitukset

Kiitos tuestasi!

Lue myös Luontoliiton muita uutisia

Valokuvakilpailun virtuaalinäyttely

Luontoliiton ja Suomen Luonnonvalokuvaajat ry:n keväiseen valokuvakilpailuun osallistui suuri määrä eri-ikäisiä lapsia ja nuoria. Kisan taso oli korkea, ja voittajiksi valittiin 14-vuotias Kaapo ja 17-vuotias Aino. Halusimme koota pienen virtuaalinäyttelyn kilpailuun osallistuneista upeista valokuvista. Valtavat kiitokset kaikille ihania kevätkuvia lähettäneille!