Educa-messut ja Luontoliitto

Nähdään Educa-messuilla!

Luonto-Liitto osallistuu Educa-messuille. Ympäristökasvatus on mielestämme yksi tärkeimmistä opetus- ja kasvatusalan kulmakivistä, jotta meillä olisi hyvinvoiva, terve ja luontorikas maailma tuleville sukupolville!

Esittelemme Educa-messuilla Luonto-Liiton laadukkaita ja luonteikkaita opetusmateriaaleja ympäristökasvatuksen tueksi kouluissa ja varhaiskasvatuksessa. Olemme tavattavissa messupisteellämme (6n92) koko messujen ajan. Tulethan tervehtimään meitä ja juhlistamaan kanssamme juhlavuottaan viettävää Luonto-Liittoa!

Opetus- ja kasvatusalan Educa-messut järjestetään Helsingin messukeskuksessa 27.-28.1. Luonto-Liitto on mukana messujen kansalaisvaikuttamisen torilla yhdessä muiden vaikuttavien järjestötoimijoiden kanssa.

Educa-messuilla mukana oleviin tahoihin ja messuohjelmaan voi tutustua osoitteessa: https://educa.messukeskus.com. Verkkosivuilla voi myös rekisteröityä messuvieraaksi.

Lisätietoja: Luonto-Liiton ympäristökasvatuspäällikkö Ilona Tuoviselta ilona.tuovinen(a)luontoliitto.fi

Kuva: Wafaa Al-Salman

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu:
    lasten ja nuorten metsätoimintaan tammi – maaliskuussa
    lasten ja nuorten ilmastotoimintaan huhti – kesäkuussa
    lasten ja nuorten itämeritoimintaan heinä – syyskuussa
    lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan loka – joulukuussa
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.