Nähdään Educa-messuilla!

IMG-20230112-WA0001

Luonto-Liitto osallistuu Educa-messuille. Ympäristökasvatus on mielestämme yksi tärkeimmistä opetus- ja kasvatusalan kulmakivistä, jotta meillä olisi hyvinvoiva, terve ja luontorikas maailma tuleville sukupolville!

Esittelemme Educa-messuilla Luonto-Liiton laadukkaita ja luonteikkaita opetusmateriaaleja ympäristökasvatuksen tueksi kouluissa ja varhaiskasvatuksessa. Olemme tavattavissa messupisteellämme (6n92) koko messujen ajan. Tulethan tervehtimään meitä ja juhlistamaan kanssamme juhlavuottaan viettävää Luonto-Liittoa!

Opetus- ja kasvatusalan Educa-messut järjestetään Helsingin messukeskuksessa 27.-28.1. Luonto-Liitto on mukana messujen kansalaisvaikuttamisen torilla yhdessä muiden vaikuttavien järjestötoimijoiden kanssa.

Educa-messuilla mukana oleviin tahoihin ja messuohjelmaan voi tutustua osoitteessa: https://educa.messukeskus.com. Verkkosivuilla voi myös rekisteröityä messuvieraaksi.

Lisätietoja: Luonto-Liiton ympäristökasvatuspäällikkö Ilona Tuoviselta ilona.tuovinen(a)luontoliitto.fi

Kuva: Wafaa Al-Salman

Lue myös Luontoliiton muita uutisia

Töitä varainhankintapäällikölle

Luontoliitto etsii rohkeaa, innostavaa ja aikaansaavaa varainhankintapäällikköä.
Tehtävänäsi on johtaa, kehittää ja toteuttaa Luontoliiton varainhankintaa. Varainhankintaa tehdään yhteistyössä muun henkilökunnan ja vapaaehtoistoimijoiden kanssa.