Nähdään Educa-messuilla!

IMG-20230112-WA0001

Luonto-Liitto osallistuu Educa-messuille. Ympäristökasvatus on mielestämme yksi tärkeimmistä opetus- ja kasvatusalan kulmakivistä, jotta meillä olisi hyvinvoiva, terve ja luontorikas maailma tuleville sukupolville!

Esittelemme Educa-messuilla Luonto-Liiton laadukkaita ja luonteikkaita opetusmateriaaleja ympäristökasvatuksen tueksi kouluissa ja varhaiskasvatuksessa. Olemme tavattavissa messupisteellämme (6n92) koko messujen ajan. Tulethan tervehtimään meitä ja juhlistamaan kanssamme juhlavuottaan viettävää Luonto-Liittoa!

Opetus- ja kasvatusalan Educa-messut järjestetään Helsingin messukeskuksessa 27.-28.1. Luonto-Liitto on mukana messujen kansalaisvaikuttamisen torilla yhdessä muiden vaikuttavien järjestötoimijoiden kanssa.

Educa-messuilla mukana oleviin tahoihin ja messuohjelmaan voi tutustua osoitteessa: https://educa.messukeskus.com. Verkkosivuilla voi myös rekisteröityä messuvieraaksi.

Lisätietoja: Luonto-Liiton ympäristökasvatuspäällikkö Ilona Tuoviselta ilona.tuovinen(a)luontoliitto.fi

Kuva: Wafaa Al-Salman

Lue myös Luontoliiton muita uutisia

Valokuvakilpailun virtuaalinäyttely

Luontoliiton ja Suomen Luonnonvalokuvaajat ry:n keväiseen valokuvakilpailuun osallistui suuri määrä eri-ikäisiä lapsia ja nuoria. Kisan taso oli korkea, ja voittajiksi valittiin 14-vuotias Kaapo ja 17-vuotias Aino. Halusimme koota pienen virtuaalinäyttelyn kilpailuun osallistuneista upeista valokuvista. Valtavat kiitokset kaikille ihania kevätkuvia lähettäneille!