Keväisen luontokuvakilpailun voittajalle luvassa 300 euron palkinto

Luontoliitto ja Suomen Luonnonvalokuvaajat SLV ry järjestävät alle 18-vuotiaille lapsille ja nuorille oman valokuvakilpailun. Kilpailussa etsitään luontokuvia, joista teetetään Luontoliitolle viisi keväistä varainkeruukorttia. Voittaja saa 300 euroa ja loistavaa näkyvyyttä eri kanavissa.

Lasten ja nuorten oma ympäristöjärjestö Luontoliitto teettää jälleen perinteisiä kevätkortteja, joilla kerätään varoja tärkeään ympäristökasvatus- ja vaikuttamistyöhön. Kortteihin etsitään alle 18-vuotiaiden lasten ja nuorten ottamia keväisiä ja kesäisiä luontokuvia.

Kilpailuun osallistuvissa kuvissa voi olla Suomen luonnon eläimiä, kasveja tai luontomaisemaa. Kuvia tulisi olla viisi kappaletta, ja niissä tulisi olla keväinen tai kesäinen tunnelma. Mukaan voi osallistua jo aiemmin otetuilla kuvilla.

Julkaisemme valitut kuvat ja kuvaajasta tehdyn haastattelun Luontoliiton kevätkorttikampanjassa, Luontoliiton jäsenlehdissä (Sieppo ja Nuorten Luonto), Luontoliiton somekanavissa ja verkkosivuilla. Voittaja saa näkyvyyttä myös Suomen Luonnonvalokuvaajien eri kanavissa. Lisäksi voittaja saa 300 euron rahapalkinnon.

Kisa alkaa 1.3. ja päättyy 31.3.2024.

Näin osallistut:

1. Valitse 5 keväistä tai kesäistä kuvaa Suomen luonnosta (JPG- tai JPEG-muodossa). Kuvissa voi olla kasveja, eläimiä tai maisemaa.

2. Osallistu kisaan lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen viestinta@luontoliitto.fi
a. Otsikoi viesti: LUONTOKUVAKILPAILU.
b. Kerro viestissä nimesi, ikäsi ja yhteystietosi.
c. Liitä viestiin linkki digitaaliseen alustaan, jolla kuvat ovat: Drive-kansioon, verkkosivuille tai vaikka somekanavaasi. Muista varmistaa, että olet antanut riittävät käyttöoikeudet jakamaasi kansioon!
d. Kerro sähköpostissasi selvästi, millä viidellä kuvalla osallistut kisaan.

3. Ilmoitamme voittajalle henkilökohtaisesti huhtikuun aikana.

Kuvien oikeudet säilyvät kuvan ottajalla, mutta lähettämällä kuvat Luontoliiton kuvakisaan ja voittamalla kisan annat Luontoliitolle oikeuden käyttää kuvaa kuvia kevätkorteissa, Luontoliiton somekanavissa ja jäsenlehdissämme kuvakisasta kertomisen yhteydessä. Teetämme korteista myös sähköiset versiot.

Ota yhteyttä ja kysy lisää!

Merja Forsman
Luontoliiton viestintäpäällikkö
merja.forsman(a)luontoliitto.fi

Pirjo Lindfors
Suomen Luonnonvalokuvaajat SLV ry:n puheenjohtaja
pirjo.h.lindfors(a)gmail.com

Lue myös Luontoliiton muita uutisia

Ei kesää ilman Luontoliiton leirejä!

Luontoliiton kesäleirit ovat käynnistyneet, ja ensimmäisillä kesälomaviikoilla on leireilty muun muassa Tampereella, Lappeenrannassa ja Espoossa. Järjestämme tänäkin kesänä luontoleirejä lapsille, nuorille ja perheille ympäri Suomen.