Äänestä toimintarahaa Pirkanmaalaiseen luonnonsuojeluun ja ympäristökasvatukseen!

Oletko Pirkanmaan Osuuskaupan jäsen? Sinulla on mahdollisuus vaikuttaa pullo- ja tölkkipanttirahojen hyväntekeväisyyskohteisiin Kuulolla-äänestyksessä! Äänestyksessä valitaan lahjoituskohteet vuoden 2024 heinäkuusta vuoden 2025 kesäkuulle ulottuvalle ajanjaksolle. Kolme eniten ääniä saanutta jakaa vuoden pullopanttilahjoituspotin. Luvassa on jopa kymmeniä tuhansia euroja.

Lisätietoa äänestyksestä

Luontoliiton Hämeen piiri on yksi kuudesta äänestyskohteesta! Olemme kiitollisia jokaisesta äänestä, joka auttaa meitä pärjäämään äänestyksessä. Lahjoituskohteeksi pääseminen tarkoittaisi huomattavaa toimintamahdollisuuksien kasvua!

Toimi näin:

🌿Lisää sähköpostiosoitteesi Pirkanmaan Osuuskaupan asiakastietoihin ja salli tutkimuskyselyt 14.2. mennessä (mikäli et ole tehnyt tätä jo aiemmin)

🌿Odota äänestyskutsua, joka lähetetään viikolla 8 (20.–22.2.) kaikille asiakasomistajille, joilla on sähköpostiosoite asiakastiedoissaan ja ovat sallineet tutkimuskyselyt.

🌿Anna äänesi, äänestys on käynnissä 20.–29.2.2024.

Kiitos 💚

Lue myös Luontoliiton muita uutisia

Metsäpolku

20 syytä lähteä luontoon

1. Saat keuhkoihisi raikasta ilmaa astumalla luontoon, pois teiden varsilta. Raikkaan ilman hengittäminen virkistää mieltä ja kehoa. 2. Luonto vähentää stressiä. Tutkimusten mukaan luonnossa oleilun

Kotimetsän puolustajat

Kotimetsän puolustajat -hankkeen koulutukset alkavat!

Suomen luonnonsuojeluliitto ja Luontoliitto kouluttavat Suomen suurimpien kuntien asukkaita suojelemaan lähimetsiään. Koulutukset starttaavat loppukesästä Helsingissä ja Turussa. Luonnonsuojeluliitto ja Luontoliitto käynnistävät metsiensuojelukoulutuksen, joka tarjoaa tavallisille