Welcome

Welcome to the Policy Group of Luontoliitto! The group is aimed for about 18-28-year-olds but we welcome anyone who is interested. The group meets approximately once every two weeks. You can join the meetings either in Helsinki or remotely.

In the meetings, we learn about current issues in, for example, forest, agriculture or energy policy, and try to influence them together. We write e-mails and opinion pieces, organize decision-making meetings, lobby and create discussion. In addition, the group organizes training and events related to environmental political themes.

Attending does not require prior knowledge of the topics, but we welcome everyone who is interested.

Tervetuloa

Tervetuloa mukaan politiikkaryhmän toimintaan! Ryhmä on suunnattu noin 18–28-vuotiaille, mutta toivotamme muutkin kiinnostuneet tervetulleiksi. Ryhmä tapaa noin kahden viikon välein, ja tapaamiset järjestetään hybridinä Helsingissä/etänä.

Tapaamisissa opitaan ajankohtaisista kysymyksistä esim. metsä-, maatalous- ja energiapolitiikassa, ja pyritään yhdessä vaikuttamaan niiden suuntaan. Kirjoitamme sähköposteja ja mielipidekirjoituksia, järjestämme päättäjätapaamisia, lobbaamme ja luomme keskustelua. Lisäksi ryhmä järjestää ympäristöpoliittisiin teemoihin liittyviä koulutuksia ja tapahtumia.

Mukaan lähteminen ei vaadi ennakko-osaamista aiheista, vaan toivotamme kaikki kiinnostuneet tervetulleiksi.

How to join / Näin tulet mukaan

Join our e-mail list / Liity sähköpostilistalle

Join our e-mail list and you will receive info about our events and meetings via email.
Liity Politiikkaryhmän sähköpostilistalle, ja saat tiedon ajankohtaisista tapahtumista ja tapaamisista sähköpostitse.

2.

Join our Telegram group / Liity Telegram-ryhmään

Our main info channel is our Telegram group. You can join the group by sending an email to Sommer sommer.ackerman@luontoliitto.fi to get an invitation link.
Ryhmän viestintä tapahtuu pääasiassa Telegram-ryhmässä. Pääset mukaan ryhmään pyytämällä linkin Sommerilta, sommer.ackerman@luontoliitto.fi.

3.

Attend our events / Osallistu tapahtumiimme

Follow the event calendar and join our events ! Our basic meetings are not usually in this calendar, but you get info about them by joining the e-mail list or telegram group.
Seuraa tapahtumakalenteria ja tule mukaan tapahtumiimme! Säännöllisiä tapahtumia ei yleensä kirjata tapahtumakalenteriin, niistä saat tiedon sähköpostilistan tai telegramin kautta.

Kiitos tuestasi

Allekirjoituksesi on vastaanotettu. Toimitamme vetoomuksen pian sen vastaanottajalle. Yhdessä voimme toimia äänenä ja voimana luonnon puolesta!

Jaa vetoomus myös somessa:

Voit tukea Luontoliiton arvokasta työtä myös lahjoittamalla.

Vahvistamme vuosittain tuhansien lasten ja nuorten luontosuhdetta järjestämällä luontokerhoja ja -leirejä sekä rakastettuja kouluvierailuja joka puolella Suomea. Luontoliiton valtakunnalliset toimintaryhmät toimivat hupenevien metsien, uhanalaisen suden, padottujen virtavesien, haavoittuvan Itämeren ja kuumenevan ilmaston puolesta. Voit tehdä yleislahjoituksen tai kohdentaa tukesi suoraan haluamallesi toimintaryhmälle.

Haluatko mukaan Luontoliiton toimintaan?

Kiinnostaako sinua saaristoluonnon ennallistaminen tai virtavesien vapauttaminen? Haluatko suojella metsiä tai susia? Toimia kouluvierailijana tai kirjoittaa tärkeistä aiheista?

Haluatko tilata sähköisen uutiskirjeemme ja pysyä ajan tasalla Luontoliiton toiminnasta ja tapahtumista?
Voit peruuttaa uutiskirjeen milloin tahansa jokaisesta sähköpostikirjeestämme löytyvästä linkistä.