Hanna Hiltunen on uusi Luontoliiton varainhankinnan päällikkö

Varainhankinnan päällikkö Hanna Hiltunen

Varainhankinnan päällikkönä Hanna Hiltunen haluaa kasvattaa Luontoliiton varainhankintaa ja tunnettuutta. “Tässä tehtävässä saan vaikuttaa tärkeissä ja merkityksellisissä asioissa joka päivä.”

Olen Hanna Hiltunen ja olen aloittanut varainhankinnan päällikkönä Luontoliitossa elokuun alusta lähtien.

Vastuullani on varainhankinnan kehittämisen laajat tehtävät. Vastaan varainhankinnan koordinoinnista, varainhankinnan viestinnästä yhteistyössä muiden kanssa, yksityisen varainhankinnan kehittämisestä ja muusta varainhankinnasta.

Tavoitteenani on kasvattaa Luontoliiton varainhankintaa ja sitä kautta lisätä myös tunnettavuutta kaikista luonnossa kiinnostuneiden lasten ja nuorten keskuudessa.

Palan halusta toimia tässä työyhteisössä, jossa saan olla joka päivä mukana tärkeiden asioiden parissa.

Toivon että työ on mielekästä ja mielenkiintoista ja että saan vaikuttaa omalla panostuksellani luonnon monimuotoisuuteen. Tunnen intohimoa hankkia varoja Luontoliitolle.

Varainhankinnan kautta voi edistää luonnon moninaisuutta

Minua innostaa työskentely järjestössä, jossa voin toimia vaikuttaa edistää ympäristöasioita ja jonka arvot ovat itsellenikin tärkeitä.  On hienoa, että voin vaikuttaa asioihin Luontoliitossa ja olla osana edistämässä luonnon moninaisuutta.  Minua kannustaa myös se, että saan olla osana Luontoliiton huipputyöyhteisöä.

Työ Luontoliiton porukassa motivoi

Olen innokas ottamaan vastaan haasteita Luontoliiton menestykseen ja varainhankinnan kasvattamiseen. Kansalaisjärjestöjen maailma on minulle tuttua, sillä olen työskennellyt aiemmin Suomen Lähetysseurassa varainhankinnassa 15 vuotta.

Työn vastapainoksi viihdyn vapaa-ajallani luonnossa koiran kanssa ulkoillen. Sen lisäksi joogaan, mökkeilen ja vietän aikaa kulttuurin ja ikonimaalauksen parissa.

Odotan innolla, että saan tehdä työtä Luontoliiton mahtavassa työporukassa.

Tervetuloa joukkoon, Hanna!

Syyskokouskutsu

Luontoliiton Varsinais-Suomen piiri kutsuu niin uudet kuin vanhatkin jäsenensä koolle syyskokoukseen torstaina 17.10. klo 17. Syyskokouksessa valitaan piirille uusi puheenjohtaja ja hallitus ensi vuodelle. Tämä on hyvä hetki hypätä mukaan!

Kiitos tuestasi

Allekirjoituksesi on vastaanotettu. Toimitamme vetoomuksen pian sen vastaanottajalle. Yhdessä voimme toimia äänenä ja voimana luonnon puolesta!

Jaa vetoomus myös somessa:

Voit tukea Luontoliiton arvokasta työtä myös lahjoittamalla.

Vahvistamme vuosittain tuhansien lasten ja nuorten luontosuhdetta järjestämällä luontokerhoja ja -leirejä sekä rakastettuja kouluvierailuja joka puolella Suomea. Luontoliiton valtakunnalliset toimintaryhmät toimivat hupenevien metsien, uhanalaisen suden, padottujen virtavesien, haavoittuvan Itämeren ja kuumenevan ilmaston puolesta. Voit tehdä yleislahjoituksen tai kohdentaa tukesi suoraan haluamallesi toimintaryhmälle.

Haluatko tilata sähköisen uutiskirjeemme ja pysyä ajan tasalla Luontoliiton toiminnasta ja tapahtumista?
Voit peruuttaa uutiskirjeen milloin tahansa jokaisesta sähköpostikirjeestämme löytyvästä linkistä.