Tervetuloa Vaspin kevätkokoukseen 26.4.

Luontoliiton Varsinais-Suomen piirin sääntömääräinen kevätkokous pidetään 26.4. klo 18.

Kokouspaikka on toimistomme Turussa Kupittaalla, lähellä Kupittaanpuistoa. Toimiston osoite on Itäinen Pitkäkatu 24, Turku. Saavu sisäpihan puolelta Kupittaankatu 23-25 välistä. Sisäpihan perällä sijaitsevan lasioven yllä on numero 24, ja oven vieressä ikkunassa on Luonto-Liiton siililogo.

Toivomme, että ilmoitat osallistumisestasi meille etukäteen sähköpostitse (vasp@luontoliitto.fi), jotta osaamme varata oikean määrän tarjoiluja.

Kokoukseen voi osallistua myös etänä Zoomin välityksellä. Kerro meille, jos tulet mukaan etänä, niin lähetämme sinulle linkin.

Ennen kokousta klo 16.30 alkaen pidämme roskaretken Kupittaanpuiston ympäristössä. Tule mukaan! Lisätiedot roskaretkestä: luontoliitto.fi/tapahtuma/roskaretki-kupittaalla

Lue myös Luontoliiton muita uutisia

Valokuvakilpailun virtuaalinäyttely

Luontoliiton ja Suomen Luonnonvalokuvaajat ry:n keväiseen valokuvakilpailuun osallistui suuri määrä eri-ikäisiä lapsia ja nuoria. Kisan taso oli korkea, ja voittajiksi valittiin 14-vuotias Kaapo ja 17-vuotias Aino. Halusimme koota pienen virtuaalinäyttelyn kilpailuun osallistuneista upeista valokuvista. Valtavat kiitokset kaikille ihania kevätkuvia lähettäneille!