Tampereen metsäryhmän uusien ilta

• Tee hyvä uuden vuoden lupaus: ryhdy metsäaktivistiksi!

💛Tule mukaan toimimaan metsien puolesta mahtavassa porukassa ”Suomen cooleimmassa metsäryhmässä”. Järjestämme uusien illallan keskiviikkona 10.1. klo 17.

💛Tampereen metsäryhmässä kampanjoimme tällä hetkellä muun muassa Lempi-metsän ja Seitsemisen ja Helvetinjärven kansallispuistolaajennuksen puolesta. Osallistumme mielenosoituksiin ja pyrimme ylläpitämään keskustelua paikallisista metsistä päättäjien ja asukkaiden kanssa.

💛Uusien ilta on tarkoitettu kaikille metsäryhmän toiminnasta kiinnostuneille. Illan aikana leikitään ja tutustutaan toisiimme. Noudatamme turvallisemman tilan periaatteita. Voit ilmoittautua tapahtumaan sähköpostitse harkalude@gmail.com.

💛Tule mukaan, metsät tarvitsevat sinun ääntäsi!
  • Make a new year’s resolution with a purpose: Become a forest activist!

💛Join Finland’s coolest metsäryhmä group and act to protect and improve our forests! Introductory meeting for new members is held at Pyhäjärvenkatu 5B (2. floor) on Wednesday 10.1. at 5pm

💛We are currently campaigning to protect the Lempi-forest and working towards expanding and merging the Seitseminen and Helvetinjärvi national parks. We take part in demonstrations and aim to promote and maintain active conversation about important forests with local residents, politicians and administration.

💛Introductory meeting is intended for everyone interested in the activities of the forest group. During the evening, we’ll play and get to know each other. We follow the principles of a safer space. You can register for the event by contacting us: harkalude@gmail.com.

💛Join us, the forest needs your voice!
Paikka:
Klingendahl, Pyhäjärvenkatu 5B, 2. krs, Tampere