Liittoudu! -ilta Tampereella

LIITTOUDU! -tapahtuma on erinomainen tilaisuus vanhojen, nykyisten ja uusien kohdata ja tulla mukaan Luontoliiton toimintaan! Tapahtuma alkaa klo 18.

Tapahtuma on uusi matalan kynnyksen yhteinen säännöllinen tapahtuma. Tapahtumat järjestetään alueellisten piirijärjestöjen paikkakunnilla. Siis myös Tampereella! Tällä kertaa yhteisen alustuksen teemana ovat Kevätseuranta kevatseuranta.fi/  ja Uhanalaisajot, joka on pyöräilytapahtuma uhanalaisten lajien puolesta. Yhteisen alustuksen jälkeen Hämeen piirissä suunnitellaan myös muuta tulevaa toimintaa.

Jos olet, olet ollut tai haluaisit olla esimerkiksi Luontoliiton piirijärjestön toimija, kouluvierailija, kerhonohjaaja, leirinohjaaja, toimintaryhmäläinen, kouluttaja, retkeilijä, osallistuja tai muuten vain Luontoliiton paikallisesta toiminnasta kiinnostunut, tule mukaan Liittoudu! -tapahtumaan ja pääset mukaan toimimaan alueesi muiden ympäristötoimijoiden kanssa.

Paikka:
Kuninkaankatu 39, Tampere (Lhp:n toimisto)
Alkaa:
19.4.2023