Kevätretki Tohloppiin

Tunnistatko itsesi tästä: Edellisestä metsäretkestä kulunut jo tovi, mutta ei ole kaveria, joka ehtisi tai haluaisi lähteä seuraksi. Löytyyköhän sopivia varusteitakaan… Huoli pois! Tähän matalan kynnyksen retkelle olet tervetullut juuri sellaisena kuin olet: yksin, kaksin tai porukalla, hiljaisena tai puheliaana, rauhallisena liikkujana tai innokkaana kuntoilijana.

Retki on maksuton ja se on suunnattu noin 15-29 vuotiaille. Retkellä suunnataan Tampereella Tohlopin luontopolulle ja lähimaastoon. Tarvitset vain metsäpolulla kävelyyn sopivat kengät, kelin mukaiset vaatteet ja ripauksen uteliaisuutta ja hyvää mieltä. Mukaan on hyvä ottaa myös pientä evästä. Retkellä voit tarkkailla keväistä luontoa ja halutessasi osallistua Kevätseurantaan, lisätietoa www.kevatseuranta.fi.

Retki kestää noin 2 tuntia. Retken jälkeen on mahdollista jäädä saunomaan ja pulahtaa avantoon Tohlopin tynnyrisaunalle. Pyyhe ja uikkarit mukaan. Saunamaksu 5€ (käteinen/mobilepay).

Tapaaminen Mediapoliksen pysäkillä (pysäkkitunnus 1598) klo 15. Paikalle pääsee bussilla nro 8.

Ilmoittaudu viimeistään 3.4. Laittamalla viestiä jenni.ronkko@luontoliitto fi tai 044 566 5899 (tekstiviesti/wa). Kerro nimesi, ikäsi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi.

Paikka:
Tohlopin luontopolku, Tampere