Ilmastomarssin kylttipaja ja EU-vaalistriimi

Tervetuloa mukaan kylttipajaan ja seuraamaan Eurovaalikeskustelua keskiviikkona 22.5 klo 17:30 alkaen!

Turun ilmastoryhmä ja Vasp järjestävät mielenosoituskylttipajan 2.6 järjestettävälle Lisää ääntä -kampanjan ilmastomarssille. Kylttien askartelun ohessa seuraamme live-striiminä EU:n ilmastopolitiikkaa käsittelevää paneelikeskustelua.

Lisää ääntä -kampanja, Operaatio Arktis ja valtioneuvoston kanslian Nuoli-ryhmä järjestämässä EU-vaalipaneelissa eri puolueiden eurovaaliehdokkaat keskustelevat planeetan rajoja kunnioittavasta EU-politiikasta. Seuraamme keskustelua striimin kautta Vaspin toimistolla – luvassa siis mielenkiintoisen keskustelun lisäksi kylttien askartelua, naposteltavaa ja hyvää seuraa!

📍 MITÄ: EU-vaalien live-striimiä ja kylttien askartelua

📍 MISSÄ: Vaspin toimistolla osoitteessa Itäinen Pitkäkatu 24. Käynti toimistolle on Kupittaankatu 23-25 välistä sisäpihalta. Tunnistat oikean lasioven numerosta 24 ja ikkunassa olevasta Luontoliiton logosta. Soita ovikelloa, joka on ständissä oven vieressä!

📍 MILLOIN: keskiviikkona 22.5 klo 17:30 alkaen. Live-striimi alkaa klo 18 ja päättyy klo 20.

Paikka:
Varsinais-Suomen piirin toimisto