Perustaisitko luontokerhon?

Etsimme Keski-Suomen alueelle uusia innokkaita luontokerhon ohjaajia. Luontokerhot ovat iloista yhdessäoloa, askartelua, pieniä retkiä ja luonnon tutkailua. Tarkoituksena on tarjota lapsille mukavia elämyksiä lähiluonnossa samanikäisten kavereiden kanssa sekä aineksia vahvan luontosuhteen rakentamiseen. Luontoliitto tarjoaa koulutuksen ja maksaa palkkion kerho-ohjaajille. Ota yhteyttä: kessu@luontoliitto.fi.

Toukokuun tapahtumia

Yleiskokous 21.5. Vasp kutsuu jäsenistönsä ylimääräisen yleiskokouksen maanantaina 21.5. klo 17 piirin toimistolle. Kokouksessa käsitellään kevätkokouksessa käsittelemättä jääneet asiat: toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen esittely, toiminnantarkastajan lausunto