Koko perheen nuotioretki Lahden Urheilukeskuksen laavulle 26.10. klo 10!

Tervetuloa Lahden Luontoliiton syksyiselle koko perheen nuotioretkelle. Retki on suunnattu perheille, joissa on alle kouluikäisiä lapsia.

26.10. klo 10.00 retkeilemme Urheilukeskuksen laavulle. Laavulle on esteetön pääsy Ensilumenladun pysäköintialueelta, josta on 400 m kävelymatka. Paikalle pääsee hyvin myös julkisilla.

Ota mukaan omat eväät ja iloista retkimieltä. Pukeuduthan säänmukaiseen vaatetukseen.

Molemmille retkille lainattavissa yksi rengasliina ja yksi ison vauva/taaperon kantamiseen soveltuva rintareppu.

Retkeilijät on vakuutettu Luontoliiton toimesta.

Paikka:
Kokoontuminen Ensilumenladun pysäköintialueella
Alkaa:
26.10.2024
Päättyy:
26.10.2024
Jaa tapahtuma:

Kiitos tuestasi

Allekirjoituksesi on vastaanotettu. Toimitamme vetoomuksen pian sen vastaanottajalle. Yhdessä voimme toimia äänenä ja voimana luonnon puolesta!

Jaa vetoomus myös somessa:

Voit tukea Luontoliiton arvokasta työtä myös lahjoittamalla.

Vahvistamme vuosittain tuhansien lasten ja nuorten luontosuhdetta järjestämällä luontokerhoja ja -leirejä sekä rakastettuja kouluvierailuja joka puolella Suomea. Luontoliiton valtakunnalliset toimintaryhmät toimivat hupenevien metsien, uhanalaisen suden, padottujen virtavesien, haavoittuvan Itämeren ja kuumenevan ilmaston puolesta. Voit tehdä yleislahjoituksen tai kohdentaa tukesi suoraan haluamallesi toimintaryhmälle.

Haluatko mukaan Luontoliiton toimintaan?

Kiinnostaako sinua saaristoluonnon ennallistaminen tai virtavesien vapauttaminen? Haluatko suojella metsiä tai susia? Toimia kouluvierailijana tai kirjoittaa tärkeistä aiheista?

Haluatko tilata sähköisen uutiskirjeemme ja pysyä ajan tasalla Luontoliiton toiminnasta ja tapahtumista?
Voit peruuttaa uutiskirjeen milloin tahansa jokaisesta sähköpostikirjeestämme löytyvästä linkistä.