Älä osta mitään -päivä saapuu Oodiin

Luontoliitto järjestää Helsingin keskustakirjasto Oodissa kulutuskriittisen Älä osta mitään -päivän tapahtuman. Ohjelmassa on monipuolista tekemistä kaikenikäisille: vastamainostyöpajoja koululaisille, perheille suunnattuja tarinatuokioita, vaatteidenvaihto- ja tuunausnurkka sekä vastamainosnäyttely.

Päivän päättää vastuullisuusvaikuttaja Outi Pyyn luento ultrapikamuodista, ja ennen sitä julkistetaan Vastamainoskisan voittajat.

Älä osta mitään -päivän tapahtuma Oodissa

klo 10–14 Vastamainostyöpajoja koululaisille Maijansalissa

klo 13–15 Perhetuokioita ja vaatteidenvaihto ja -tuunausnurkka lasten tapahtumatilassa, kolmannessa kerroksessa

klo 17 Vuoden 2024 Vastamainoskisan voittajien julkistaminen Maijansalissa

klo 18–19.30 vastuullisuusvaikuttaja Outi Pyyn luento Ultrahalvan ultrapikan anatomia

Paikka:
Helsingin keskustakirjasto Oodi, Töölönlahdenkatu 4, Helsinki
Alkaa:
29.11.2024
Päättyy:
29.11.2024
Jaa tapahtuma:

Haluatko mukaan Luontoliiton toimintaan?

Kiinnostaako sinua saaristoluonnon ennallistaminen tai virtavesien vapauttaminen? Haluatko suojella metsiä tai susia? Toimia kouluvierailijana tai kirjoittaa tärkeistä aiheista?