Uusi opiskelija Turussa, tule mukaan Luontoliiton toimintaan!

Luontoliitto on yhteisö, jonka jäsenenä voit löytää paikkasi ympäristövaikuttamisen kentällä tai oman tapasi harrastaa luontoa – ja voit ohjata myös muita samojen oivallusten äärelle. Tsekkaa tästä Turun syys-lokakuun tapahtumat ja tule mukaan!

Sieni- ja marjaretki Halisissa 5.9.

Ota omat sienestys- ja/tai marjastusvälineet mukaan ja tule kanssamme keräämään syksyn satoa. Kevyt iltaretki alkaa klo 18 Kuralan ponttonisillan luota. Säävaraus: ukkosella retki peruuntuu.

Aikaansaamisilta 16.9.

Roikkuvatko opiskelu- tai järjestöhommat tekemättöminä? Aikaansaamisillassa saadaan niitä yhdessä eteenpäin. Tarjolla kahvia, teetä ja naposteltavaa. Nähdään piirin toimistolla klo 16 (ks. saapumisohje alla).

Uusien ilta 3.10.

Mitä sinä voisit tehdä Luontoliitossa? Tervetuloa tutustumaan järjestömme toimintaan! Uusien ilta pidetään piirin toimistolla klo 18 alkaen (ks. saapumisohje alla). Tarjolla vegaanisia herkkuja.

Syyskokous 17.10.

Syyskokouksessa valitaan piirille uusi puheenjohtaja ja hallitus ensi vuodelle. Tämä on hyvä hetki hypätä mukaan. Voit asettua ehdolle hallitukseen laittamalla meille sähköpostia vasp@luontoliitto.fi tai vain tulemalla syyskokoukseen. Kokous pidetään klo 17 piirin toimistolla (ks. saapumisohje alla).

Tervetuloa toimistolle hengailemaan

Näet tapahtumakalenteristamme, milloin olemme paikalla, ja voit pistäytyä vaikkapa kahville! Toimisto sijaitsee osoitteessa Itäinen Pitkäkatu 24, Turku. Käynti toimistolle on sisäpihan puolelta Kupittaankatu 23-25 välistä. Sisäpihan perällä sijaitsevan lasioven yllä on numero 24, ja oven vieressä ikkunassa on Luontoliiton logo. Ovikello on ständissä, joka seisoo ikkunan alla. Jos ovikelloständi ei ole ulkona, koputa ikkunaa.

Lisätiedot kaikista tapahtumista tapahtumakalenterissa!

Syyskokouskutsu

Luontoliiton Varsinais-Suomen piiri kutsuu niin uudet kuin vanhatkin jäsenensä koolle syyskokoukseen torstaina 17.10. klo 17. Syyskokouksessa valitaan piirille uusi puheenjohtaja ja hallitus ensi vuodelle. Tämä on hyvä hetki hypätä mukaan!

Kiitos tuestasi

Allekirjoituksesi on vastaanotettu. Toimitamme vetoomuksen pian sen vastaanottajalle. Yhdessä voimme toimia äänenä ja voimana luonnon puolesta!

Jaa vetoomus myös somessa:

Voit tukea Luontoliiton arvokasta työtä myös lahjoittamalla.

Vahvistamme vuosittain tuhansien lasten ja nuorten luontosuhdetta järjestämällä luontokerhoja ja -leirejä sekä rakastettuja kouluvierailuja joka puolella Suomea. Luontoliiton valtakunnalliset toimintaryhmät toimivat hupenevien metsien, uhanalaisen suden, padottujen virtavesien, haavoittuvan Itämeren ja kuumenevan ilmaston puolesta. Voit tehdä yleislahjoituksen tai kohdentaa tukesi suoraan haluamallesi toimintaryhmälle.

Haluatko tilata sähköisen uutiskirjeemme ja pysyä ajan tasalla Luontoliiton toiminnasta ja tapahtumista?
Voit peruuttaa uutiskirjeen milloin tahansa jokaisesta sähköpostikirjeestämme löytyvästä linkistä.