Ympäristönuoret

Ympäristönuorten ryhmä on matalan kynnyksen kaikille 13-19 -vuotiaille suunnattua avointa vaikuttamistoimintaa, voit osallistua haluamillesi kerroille. Jokaisella kerralla kokkaillaan yhdessä vegaanista välipalaa. Ilmoita tulostasi WA 044 566 5899 viimeistään tapaamista edeltävänä torstaina.

Ympäristönuoret kokoontuu joka toinen sunnuntai SPR:n Tampurissa, Otavalankatu 12 klo 16-19.

Alla alustavia suunnitelmia loppuvuodelle:

17.9. Yhteistä ideointia syksyn toiminnasta

1.10. Ympäristöaiheisen dokumentin katselu ja siitä juttelu

15.10. Nuotioilta metsässä

29.10. Vaatteiden yms. tuunausta

12.11. Keskustelua vaikuttamismahdollisuuksista

24.11. (poikkeuksellisesti pe) Älä Osta Mitään-päivä

10.12. Pikkujoulut ja vegeherkkui

Parhaiten toiminnasta pysyy kärryillä ja siitä saa ajankohtaista lisätietoa seuraamalla Ekokipinän Instagram-tiliä.

Ympäristönuorten toimintaa toteutetaan yhdessä SPR:n Tampereen osaston kanssa.

Paikka:
SPR Tampuri, Otavalankatu 12, Tampere
Alkaa:
10.12.2023
Päättyy:
Jaa tapahtuma:

Kiitos tuestasi

Allekirjoituksesi on vastaanotettu. Toimitamme vetoomuksen pian sen vastaanottajalle. Yhdessä voimme toimia äänenä ja voimana luonnon puolesta!

Jaa vetoomus myös somessa:

Voit tukea Luontoliiton arvokasta työtä myös lahjoittamalla.

Vahvistamme vuosittain tuhansien lasten ja nuorten luontosuhdetta järjestämällä luontokerhoja ja -leirejä sekä rakastettuja kouluvierailuja joka puolella Suomea. Luontoliiton valtakunnalliset toimintaryhmät toimivat hupenevien metsien, uhanalaisen suden, padottujen virtavesien, haavoittuvan Itämeren ja kuumenevan ilmaston puolesta. Voit tehdä yleislahjoituksen tai kohdentaa tukesi suoraan haluamallesi toimintaryhmälle.

Haluatko mukaan Luontoliiton toimintaan?

Kiinnostaako sinua saaristoluonnon ennallistaminen tai virtavesien vapauttaminen? Haluatko suojella metsiä tai susia? Toimia kouluvierailijana tai kirjoittaa tärkeistä aiheista?

Haluatko tilata sähköisen uutiskirjeemme ja pysyä ajan tasalla Luontoliiton toiminnasta ja tapahtumista?
Voit peruuttaa uutiskirjeen milloin tahansa jokaisesta sähköpostikirjeestämme löytyvästä linkistä.