Luontoliitto täyttää 80 vuotta

Tervetuloa mukaan juhlistamaan kanssamme Luontoliiton 80-vuotista taivalta lauantaina 21.10.2023 Helsinkiin! Päivän ohjelmaan sisältyy perinteinen koko perheen Syysmyrsky-seikkailu Keskuspuistossa, päiväjuhla kakkuineen sekä iltatilaisuus aikuisempaan makuun.

Juhlamme alkavat klo 10.00 Keskuspuistossa perinteisellä koko perheen Syysmyrsky-tapahtumalla, jossa suoritetaan hauskoja rasteja ja nautitaan sponsorien tarjoamia eväitä.

Juhlat jatkuvat 13.00 VALO Hotellissa kakulla ja jännittävällä ohjelmalla. Luvassa on muun muassa vatsastapuhuja Sari Aallon esitys, kasvomaalauksia ja paljon muuta hauskaa. Juontajana toimivat Youtubestakin tutut Elina ja Sofia, Luontoliiton juhlavuoden kummit. Luontoliiton entinen aktiivi ja nykyinen ympäristöministeri Kai Mykkänen on mukana juhlassa.

Ilta jatkuu aikuisemmalla ohjelmalla VALOn ravintola SUO:ssanoin 17.30 lähtien. SUOn lämmössä muistelemme menneitä, nautimme musiikkiesityksestä ja laulamme linnunlaulukaraokea. Musiikkia esittää KUUSET.  SUOssa järjestetään myös Luonnonvalo-paneeli, jonka teemana on oikeudenmukaisuus luontokadon torjunnassa. Keskustelijoina ovat Jarmo Kokkonen, Elina Kauppila, Teija Peura ja Ida Korhonen.

Illan ohjelmaan kuuluu myös Juha Markkolan puhe: kerran luonnonsuojelija, aina luonnonsuojelija: Luonto-Liitossa 1960-70-luvulla Oulussa ja Pohjois-Suomessa.

Ilmoittautumisaika on 13.10. asti.

Pääset ilmoittautumislomakkeeseen tästä.

Synttärimuistamiset voit laittaa

tilillemme FI6215743007100637 tai Mobile Payn kautta numeroon 50523.
Kirjoita viestikenttään “SYNTTÄRILAHJOITUS”.

Rahankeräyslupa: RA/2021/692

Paikka:
Hotelli VALO
Alkaa:
21.10.2023
Päättyy:
21.10.2023
Jaa tapahtuma:

Haluatko mukaan Luontoliiton toimintaan?

Kiinnostaako sinua saaristoluonnon ennallistaminen tai virtavesien vapauttaminen? Haluatko suojella metsiä tai susia? Toimia kouluvierailijana tai kirjoittaa tärkeistä aiheista?