Tule vapaaehtoiseksi

Luonto-Liitossa voit toimia vapaaehtoisena monella eri tavalla – paikallisesti, valtakunnallisesti tai itseäsi kiinnostavassa toimintaryhmässä.

Hypätäksesi Luonto-Liiton toimintaan mukaan sinun ei tarvitse olla lajiasiantuntija, järjestökonkari, teräväsanainen kynäilijä tai äänekäs megafoniin huutaja. Kiinnostus ja uteliaisuus luontoa ja ympäristöä tai kansalaistoimintaa kohtaan riittää. Luonto-Liitossa opitaan, toimitaan ja viihdytään yhdessä sekä jaetaan tietoa luonto- ja ympäristökysymyksistä.

Tutustu Luonto-Liiton monipuoliseen toimintaan. Ota meihin yhteyttä, tai tule mukaan tapahtumiin ja kokoontumisiin kuulemaan lisää ja tekemään vivahteikasta ja omannäköistä toimintaa. Olet aina tervetullut omana itsenäsi!

Luonto-Liiton toiminnassa noudatetaan turvallisemman tilan periaatteita ja olemme syrjinnästä vapaa alue.

Kiinnostaisiko somevaikuttajaksi ryhtyminen? Ota yhteyttä viestintäämme!

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.