Liity Luonto-Liiton jäseneksi

Luonto-Liitto on Suomen ainoa lasten ja nuorten oma ympäristöjärjestö. Kampanjoimme mm. Itämeren, metsien, ilmaston ja suurpetojen puolesta. Mukaan ovat tervetulleita kaikki.

• Luonto-Liiton vuosittainen jäsenmaksu on 29 €, opiskelijoille 28 €. (1.9. jälkeen liittyneet saavat samalla maksulla myös seuraavan vuoden jäsenyyden).
  • Voit liittää kaikki saman perheen lapset ja nuoret perhejäseniksi maksutta!
  • Voit liittyä myös kannatusjäseneksi.

Kaikki jäsenemme saavat kotiin joko Suomen ainoan lasten luontolehden
Siepon (linkki ohjaa lehden nettisivuille) tai ajankohtaisiin ympäristöaiheisiin paneutuvan Nuorten Luonnon (linkki ohjaa lehden nettisivuille).

Opiskelijajäsenemme ovat samalla jäsenmaksulla sekä Luonto-Liiton että Suomen luonnonsuojeluliiton jäseniä. Opiskelijajäsenet ovat oikeutettuja molempien järjestöjen jäsenlehtiin: Suomen Luonnonsuojeluliiton Luonnonsuojelija-lehteen sekä Luonto-Liiton Nuorten luonto -lehteen.

Liity opiskelijajäseneksi Suomen luonnonsuojeluliiton sivuilla.

Luonto-Liiton jäsenyys on kannanotto luonnon puolesta!

Luonto-Liiton jäsenrekisteri uudistuu. Uusi jäsenrekisteri otetaan käyttöön syys-lokakuussa 2022. Uudesta jäsenrekisteristä löydät liittymislomakkeen sekä ohjeet omien tietojen päivittämiseen. Jäsenportaaliin tullaan lisäämään myös jäsenetuihin kuuluvien yhteistyökumppaneiden alennuskoodit verkkokauppoihin. Jäsenportaalin avautumiseen saakka voit olla yhteydessä kiireellisissä jäsenasioissa: toimisto@luontoliitto.fi. Pahoittelemme tilannetta.

Jäsenedut

Luonto-Liiton jäsenenä saat:

Lisäksi saat etuja tai alennusta Luonto-Liiton jäsenkortilla:

Ekokauppa Ekolo

5 % alennus Ekolon normaalihintaisista tuotteista liikkeestä ja verkkokaupasta.

www.ekolo.fi

GreenStreet

15 %:n alennus kaikista verkkokaupan tuotteista.

www.greenstreet.fi

Ruohonjuuri

5 %:n alennus Ruohonjuuren normaalihintaista tuotteista liikkeestä ja verkkokaupasta.

www.ruohonjuuri.fi

Envor Group

20 %:n alennus tankatessasi biokaasua Envor Groupin tankkauspisteellä Forssassa. Tankkauskortin voi lunastaa Envorin toimistolta tai lähettämällä korttihakemuslomakkeen Envorin toimistolle. Lomakkeen löydät www.envor.fi -sivustolta, kohdasta Envor Biotech – Biokaasun tankkausasema. Mainitse toimistolla tai lomakkeella Luonto-Liiton jäsenyydestä jäsenedun saamiseksi. Biokaasun tankkaamisesta saat kuukausittain jälkikäteen laskun, jossa on huomioitu automaattisesti jäsenalennus.

www.envor.fi

Taitonetti Oy

5 %:n alennus käytetyistä tietokoneista Taitonetin liikkeistä ja verkkokaupasta.

www.taitonetti.fi

Suomen Hostellijärjestö

Jäsenkortilla saat 10 %:n alennuksen yöpymisistä Suomen Hostellijärjestöön kuuluvissa hostelleissa ympäri Suomen.

Lisäksi saat jäsenenä ostettua kansainvälisen hostellikortin hintaan 15 € (norm. 20 €). Kansainvälisellä hostellikortilla saat keskimäärin 10 %:n alennuksen Hostelling International -hostelleissa ympäri maailman.

www.hihostels.fi

Suomen luonnonsuojeluliitto

Luonto-Liiton jäsenenä saat myös Suomen luonnonsuojeluliiton jäsenedut:

• Suomen Luonto -lehti jäsenhintaan
  • 10 %:n alennus Luontokaupan tuotteista: sll.fi/luontokauppa. Merkitsethän tilaukseen Luonto-Liiton jäsennumerosi.

www.sll.fi

Voit lahjoittaa myös
  • Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja: o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta) o HARMAASUSI (susitoiminta) o HAPPI (ilmastotoiminta) o HONKA (metsätoiminta) o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Syyskuun loppuun saakka soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten ilmastotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden. (LINKKI: LIITTYMÄLLÄ – LIITY-sivulle)
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.
Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.