Metsäryhmä

Luonto-Liiton Metsäryhmä edistää metsiensuojelua konkreettisin keinoin metsissä, viestinnässä ja yhteiskunnan rakenteissa. Keskiössä on nuorten toiminnan ja vaikuttamistyön mahdollistaminen ja äänen esiin tuominen.

Ole luonnon #SuojelijaEnnallistajaVarjelija ja asetu ajamaan metsien asiaa. Säilytetään #luomakunnanmetsät elinkelpoisina myös tulevaisuudessa! Lue lisää >>

Tule mukaan

Metsäryhmä suojelee Suomen ja sen lähialueiden metsiä konkreettisin keinoin – tule mukaan oppimaan mm. metsien kartoituksesta ja suojelusta!

Ajankohtaista

Metsäryhmä järjestää valtakunnallisia tapaamisia sekä metsäkartoituskoulutusta mm. kurssien ja retkien muodossa.

Metsätietoa

Metsäekosysteemit ovat luontokadon pysäyttämisen kannalta keskeisessä roolissa. Metsiä suojelemalla turvataan metsäluonnon monimuotoisuus ja samalla torjutaan ilmastonmuutosta.

Metsäblogi

Metsäblogissa käsitellään metsä- ja suoluontoon liittyviä ajankohtaisia aiheita paikallisesti ja valtakunnallisesti. Julkaisemme myös virailevien kirjoittajien tekstejä. Ehdota meille aihetta tai tarjoa valmista blogitekstiä!

Seuraa meitä somessa

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.