Ilmastoryhmä

Luonto-Liiton Ilmastoryhmä yhdistää nuoria kamppailemaan ilmastokriisiä vastaan. Ilmastoryhmässä pääset tekemään omaehtoista ilmastotoimintaa muiden nuorten kanssa järjestäytyneessä toimintaympäristössä. Ilmastoryhmässä teemme konkreettisia ilmastotekoja luonnossa, opimme uutta muiden nuorten kanssa, verkostoidumme kansainvälisesti ruohonjuuritasolla sekä osallistumme poliittiseen vaikuttamiseen ja kampanjointiin. Älä jää yksin – tule mukaan Luonto-Liiton ilmastoryhmään!

Tule mukaan

Järjestämme ilmastoaiheisia kouluvierailuja, ilmastoleirejä ja muuta ilmastotoimintaa. Osallistumme konkreettiseen luonnonhoito- ja ennallistamistoimintaan, jolla lisätään hiilensidontaa ja edistetään luonnonmonimuotoisuutta. Ilmastoryhmässä pääset verkostoitumaan kansainvälisesti.

Ajankohtaista

Katso täältä Ilmastoryhmän ajankohtaiset tapahtumat! Seuraa meitä myös sosiaalisessa mediassa, niin kuulet uusista tapahtumista heti.

Seuraa meitä somessa

Instagram @llilmastoryhma

Twitter @ilmastoryhma
Facebook @LLilmastoryhma

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.