Tietoa meistä

Onko sinulla ideoita, joiden avulla nuoret innostuisivat lähtemään luontoon? Keksitkö Kevätseurannan ensi vuoden teeman? Oletko viihtynyt ohjaajana leireillä ja haluaisit saattaa parhaat kokemuksesi myös muiden hyödynnettäviksi? Lähde mukaan Luontoharrastusryhmään!

Keitä me olemme?

Luontoharrastusryhmä on Luonto-Liiton valtakunnallinen toimintaryhmä. Ryhmä koostuu ympäri Suomea asuvista nuorista ja aikuisista, joille luonnossa liikkuminen, luonnontuntemus sekä lasten ja nuorten kanssa toimiminen ovat lähellä sydäntä. Monet ryhmän jäsenistä ovat olleet Luonto-Liiton toiminnassa mukana pitkään, esimerkiksi leiri- ja kerho-ohjaajina tai piirien ja toimintaryhmien vapaaehtoisina.

Ryhmän toimintaan osallistuminen ei vaadi erityisosaamista luontoharrastuksesta tai ympäristökasvatuksesta, vaan kiinnostus aihepiirejä kohtaan riittää. Ryhmän toiminta määräytyy pitkälti vapaaehtoisten mielenkiinnon kohteiden mukaan. Valtakunnallinen ryhmä kokoontuu usein etänä suunnittelemaan toimintaa. Tapaamisia ja toimintaa pyritään järjestämään myös kasvokkain tarpeen ja mahdollisuuksien mukaan.

Kiinnostuitko ryhmän toiminnasta? Ota yhteyttä ympäristökasvatuspäällikköön ilona.tuovinen@luontoliitto.fi.

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.