Luontoharrastusryhmä

Luontoharrastusryhmä vastaa valtakunnallisella tasolla Luonto-Liiton luontoharrastus- ja ympäristökasvatustoiminnasta sekä sen kehittämisestä. Ryhmän osa-alueita ovat retki-, leiri-, ja kerhotoiminnan kehittäminen, kampanjat, kuten Kevätseuranta ja Talviseuranta, sekä ympäristökasvatuksen oppi- ja harrastusmateriaalien valmisteleminen.

Tule mukaan

Luontoharrastus on paljon muutakin kuin lajintuntemusta. Pyrkimyksemme on osoittaa mahdollisimman monelle lapselle ja nuorelle, kuinka ihmeellinen suomalainen luonto on. Luonnon kiehtovuuden ymmärtää kunnolla vasta paikan päällä, oli kyseessä sitten vanha, sammalten ja jäkälien kirjoma metsä tai nuotion ylle kaartuva valosaasteeton tähtitaivas.

Tarkista tulevat tapahtumamme kalenterista.

Tietoa meistä

Onko sinulla ideoita, joiden avulla nuoret innostuisivat lähtemään luontoon? Keksitkö Kevätseurannan ensi vuoden teeman? Oletko viihtynyt ohjaajana leireillä ja haluaisit saattaa parhaat kokemuksesi myös muiden hyödynnettäviksi? Lähde mukaan luontoharrastusryhmään!

Seuraa meitä somessa

Voit lahjoittaa myös
  • Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja: o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta) o HARMAASUSI (susitoiminta) o HAPPI (ilmastotoiminta) o HONKA (metsätoiminta) o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Syyskuun loppuun saakka soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten ilmastotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden. (LINKKI: LIITTYMÄLLÄ – LIITY-sivulle)
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.
Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.