Työ- ja harjoittelupaikat

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin toiminta tarjoaa työpaikkoja ja työharjoittelumahdollisuuksia muun muassa ympäristöasioista, luonnonharrastuksesta ja lasten ympäristökasvatuksesta kiinnostuneille.

Tarvitsetko työkokemusta ympäristökasvattajana, nuoriso-ohjaajana tai tapahtumakoordinaattorina toimimisesta? Haluaisitko päästä hyödyntämään ja jakamaan retkeilytaitojasi tai muuta luontoon liittyvää osaamistasi? Olisiko aktiivisen piirijärjestön taloushallinnon tehtävissä auttaminen juuri sinun alaasi sopivaa työharjoittelua?

Ota rohkeasti yhteyttä ja kerro, minkälaista osaamista sinulla on tai minkälaisia taitoja haluaisit tulla hiomaan! Etenkin leirit ja luontokerhot tarvitsevat innostavia ja ympäristöasioista kiinnostuneita ohjaajia töihin, ja erilaisten tapahtumien koordinointitehtävät sekä piirin taloushallinto tarjoavat oivia harjoittelumahdollisuuksia eri alojen opiskelijoille.

Työharjoittelu vapaaehtoisten luotsaamassa piirijärjestössä on aivan omanlaisensa kokemus. Ennen kaikkea se tarjoaa mahdollisuuden käyttää omaa luovuutta ja tehdä paljon itsenäistä työtä. Työt tehdään pääasiassa etänä ja joustavalla aikataululla.

Kaikkea ei tarvitse osata valmiiksi. Leirinohjaajan ja -johtajan sekä luontokerho-ohjaajan pätevyyden saat osallistumalla tarkoitusta varten järjestämäämme koulutukseen. Myös muut Luonto-Liiton piirit järjestävät vastaavia koulutuksia, joten mikäli et löydä tarvitsemaasi kurssia tapahtumakalenteristamme, käy läpi muiden piirien tarjonta.

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.