Piirin sähköposti: vasp@luontoliitto.fi

Meidät tavoittaa myös suoralla viestillä sosiaalisessa mediassa.

Toimisto

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin toimiston osoite on Itäinen Pitkäkatu 24, 20700 Turku.

Käynti sisäpihan puolelta Kupittaankatu 23-25 välistä. Sisäpihan perällä sijaitsevan lasioven yllä on numero 24, ja oven vieressä ikkunassa on Luonto-Liiton logo.

Toistaiseksi toimisto ei ole auki muina aikoina kuin kokous- ja hengailuiltoina (ks. tapahtumakalenteri), mutta tulevaisuudessa päivystämme siellä säännöllisesti.

Toimiston esteettömyys: Ulko-ovella on ramppi ja avauspainike, mutta myös kynnys. Toimiston eteinen on ahdas. Muuten tila on väljä, eikä kynnyksiä ole. Toimistolla on yksi pieni wc. Varsinaista esteettömyyskartoitusta ei ole vielä tehty. Annamme parhaamme mukaan apua ja lisätietoja.

Milla Aalto, puheenjohtaja

Elina Multaharju, varapuheenjohtaja

Eki Engblom, sihteeri

Silja Aalto, taloudenhoitaja

Iiris Mattila

Liisa Leino

Kristina Säkkinen

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.