Retkivarustelainaus

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin jäsenistöllä on mahdollisuus päästä nauttimaan piirin retkeilytavaravarastosta. Saat lainaan varusteita niin pienille patikoille kuin isommankin porukan pitemmälle vaellukselle veloituksetta.

Piirin lainavarastossa on valikoima aloittelijaystävällisiä retkeilyn perusvarusteita: rinkkoja, telttoja, makuualustoja ja retkikeittimiä. Lisäksi saatavilla on pienempiä luonnonharrastusvälineitä: laadukkaita taskukiikareita, lastenkin käyttöön sopivia ötökkäluuppeja, kompasseja ja jokunen kirjakin.

Varusteet ovat piirin jäsenten lainattavissa (mukaan lukien perhe- ja kannatusjäsenet). Lainaus on ilmaista, mutta rikkoutuneesta, kadonneesta tai likaisena palautetusta varusteesta peritään varustekohtainen korvaus. Lisätietoja lainaussäännöistä saa lainauksen yhteydessä.

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin retkeilyvarusteiden lainaus toimii Turussa. Sitä pyöritetään vapaaehtoisvoimin.

Ota yhteyttä ja kysy lisää: vasp@luontoliitto.fi

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.